#197 Har aldrig set meningen med at cykle uden at komme nogen vegne. Tag dog Kvickly cyklen og tæsk 20 kilometer igennem, det giver mindst det samme. Det er også noget sjovere end at sidde i et motionscenter fyldt med svedige tyksakker og desperate anorektikere.
Er lige kommet hjem fra træningsbanen, men det var heldigvis ikke så hårdt i dag så jeg er ikke helt smadret.
Har lige fået bekræftiget min fordom om at kvinder snakker altfor længe i telefon. Er lige blevet færdig med en 40 minutter lang "samtale" med en veninde. Hvordan kan de blive ved så længe? Jeg forsøgte endda at ende den optil flere gange da vi begge skal have læst til forelæsninger i morgen. Det mest sørgelige er dog at det var mig der ringede op :(
#197 Må give bobber ret her. Der er absolut ingen ide i at sidde på en motionscykel i et fitnesscenter. så hellere gribe jernhesten og komme rundt i det finde vejr. Det kunne jo endda være at man opleve noget!
#201 bobber 20 år siden
Er lige kommet hjem fra træningsbanen, men det var heldigvis ikke så hårdt i dag så jeg er ikke helt smadret.
#202 Scherlund 20 år siden
#197 Må give bobber ret her. Der er absolut ingen ide i at sidde på en motionscykel i et fitnesscenter. så hellere gribe jernhesten og komme rundt i det finde vejr. Det kunne jo endda være at man opleve noget!
#203 DarkLight 20 år siden
#204 cyberzed 20 år siden
#205 davenport 20 år siden
#206 filmz-sparrowed 20 år siden
Er færdig med 4 disc af 24 timers sæson 4.
Hvor er det fedt at se--
Serrano, Plana, Vosloo + flere folde sig ud i serien.
#207 cyberzed 20 år siden
#208 filmz-herskegut 20 år siden
Så må man lære at tage mere end en t-shit på, når man skal i byen til kl 5 om morgenen ;) heheh.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#209 myggen 20 år siden
#210 davenport 20 år siden