Gravatar

#61 dyg 20 år siden

#60 - Skulle lige til at sige mums, men så så jeg, at du ville have ristede gummiknolde til din bøf. Føj!

Jeg vil om til min fætter og fejre at han netop er blevet student (sygeeksamen grundet to brækkede arme mit under 3.g eksamener).

Desuden er jeg jævnt træt af sharepoint, der laver underlige ting.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#62 MadMartigan 20 år siden

#61: Hvordan kom han så galt afsted, og brækkede begge arme?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#63 dyg 20 år siden

Han havde drukket "lidt" øl, og skulle cykle ned af en jævnt stejl bakke her i Århus, på en af de nye by-cykler. Han endte med at køre i en fin bue over til den anden side af vejen, hvor han så væltede.
Gravatar

#64 MadMartigan 20 år siden

Ja okay, det lyder til at have været en rigtig våd bytur...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#65 cyberzed 20 år siden

Har lige brugt en time af mit liv på at diskuttere hvad man skal bruge for at tegne elipser, en mente at længde og bredde er nok, men jeg mener at man også skal have brændpunkt med.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#66 dyg 20 år siden

Sidder og sukker over Elvis C's dejlige stemme og dejlige musik. Fem minutter mere, og jeg løber skrigende væk herfra (for at nå min bus).
Gravatar

#67 davenport 20 år siden

Jeg skal til at lave mad. Irsk Stuvning alá Davenport. Det bliver rent platin :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 dyg 20 år siden

Irsk stuvning? Er det noget med hjerte, lunger, hjerne, tæer, klør og lignende?
Gravatar

#69 filt 20 år siden

Har muligvis lige fået job som freelance illustrator for et lille firma der laver hjemmesider. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#70 Corgan 20 år siden

#69:

Cool nok. Er det muligt at se nogle af dine illustrationer? Jeg har selv tegnet en del... og gør det også af og til endnu.

Skriv ny kommentar: