Nice. Jeg er nok ikke ved computeren fra i morgen middag, men hvis du har lyst, må du meget gerne smide mig et link på den interne mail her på filmz.dk. Jeg vil meget gerne se hvad du har lavet, og hvordan din streg er.
Jeg sidder og er sur over denne artikel. Fjolset der har skrevet det har tydeligvis meget begrænset viden indenfor film. F.eks. står der under A Better Tomorrow:
Without it, we wouldn't have: Oldboy, Infernal Affairs, 2046, Kill Bill, Zatoichi
Næsten lige kommet hjem fra Muay Thai træning. Skal igang med Blækregning til fredag, derefter sætter jeg Kill Bill 1 på dvd'ern og ligger og flader ud til den.
Prøver ihærdigt at få uploaded mine billeder, men det vil bare ikke lykkes. Nogen der har en idé om hvorfor det ikke vil lykkes? De er konverteret til JPEG, og de er under imageshacks max. grænse.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#71 filt 20 år siden
#72 Corgan 20 år siden
#71:
Nice. Jeg er nok ikke ved computeren fra i morgen middag, men hvis du har lyst, må du meget gerne smide mig et link på den interne mail her på filmz.dk. Jeg vil meget gerne se hvad du har lavet, og hvordan din streg er.
#73 dyg 20 år siden
#74 filmz-ataris 20 år siden
Jeg sidder og er sur over denne artikel. Fjolset der har skrevet det har tydeligvis meget begrænset viden indenfor film. F.eks. står der under A Better Tomorrow:
He ought to be fired and gagged with a spoon.
#75 filmz-sparrowed 20 år siden
Nogle der ved hvor de kan skaffes billigt?
Den behøver ikke at være så krævende.
Bare den kan gemme godt med filer, og har mulighed for internet i pæn hastighed.
Mit loft ligger på 1000kr. nyt, som brugt.
#76 filmz-da monstar 20 år siden
#77 filt 20 år siden
#78 filt 20 år siden
#79 filmz-sanjo 20 år siden
#80 filt 20 år siden