Gravatar

#71 filt 20 år siden

Ligger noget op i aften eller imorgen. Laver mest tegneserier. Er p.t. igang med en Monty Python-inspireret parodi på slutningen af "Excalibur".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#72 Corgan 20 år siden

#71:

Nice. Jeg er nok ikke ved computeren fra i morgen middag, men hvis du har lyst, må du meget gerne smide mig et link på den interne mail her på filmz.dk. Jeg vil meget gerne se hvad du har lavet, og hvordan din streg er.
Gravatar

#73 dyg 20 år siden

Det vil vi andre da også gerne :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 filmz-ataris 20 år siden

Det vil vi da :)

Jeg sidder og er sur over denne artikel. Fjolset der har skrevet det har tydeligvis meget begrænset viden indenfor film. F.eks. står der under A Better Tomorrow:

Without it, we wouldn't have: Oldboy, Infernal Affairs, 2046, Kill Bill, Zatoichi

He ought to be fired and gagged with a spoon.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#75 filmz-sparrowed 20 år siden

Sidder og kigger efter computere. Skal til at anskaffe ,in egen, da jeg har fri internet på kollegie-værelset.

Nogle der ved hvor de kan skaffes billigt?

Den behøver ikke at være så krævende.
Bare den kan gemme godt med filer, og har mulighed for internet i pæn hastighed.

Mit loft ligger på 1000kr. nyt, som brugt.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#76 filmz-da monstar 20 år siden

Næsten lige kommet hjem fra Muay Thai træning. Skal igang med Blækregning til fredag, derefter sætter jeg Kill Bill 1 på dvd'ern og ligger og flader ud til den.
Gravatar

#77 filt 20 år siden

Grrrr... hvorfor vil imagshack ikke uploade mine billeder!? :( Skide møghamrende irriterende! Aner ikke hvorfor det ikke vil lykkes.
Gravatar

#78 filt 20 år siden

Prøver ihærdigt at få uploaded mine billeder, men det vil bare ikke lykkes. Nogen der har en idé om hvorfor det ikke vil lykkes? De er konverteret til JPEG, og de er under imageshacks max. grænse.
Gravatar

#79 filmz-sanjo 20 år siden

Send dem til min mail, saa uploader jeg dem gerne paa min webhotel. Hvor mange mb/kb fylder de, maaske er det en graense paa uploaden.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#80 filt 20 år siden

Grænsen på uploaden er 1024kb, og mine fylder lidt over de 600, så det burde ikke være det der var problemet.

Skriv ny kommentar: