Gravatar

#171 cyberzed 19 år siden

#155 Det er jo ikke nogen nem sag, men som de mange andre har skrevet hænger venner ikke på træerne, så er chancen med hende det værd...at miste en ven?
Stikker man fingrene i ilden så får man forbrændinger...med mindre man har en grillhandske på...men i forhold til venner findes der bare ikke noget grillhandske.

Jeg har ikke styr paa mit postyr
Jeg har ikke styr paa lortet
Jeg har lort paa styret
Gode dyr er raadne
Gode raad er dyre
Vildt dyre(e)

Jeg sy's jeg sidder fast
Jeg sy's jeg sidder lidt fast

Jeg har lyst til meget mere end du aner
& i nat der lagde jeg tusind planer
men i morges der gjorde jeg som jeg plejer
ja i morges der gjorde jeg som jeg plejer

Der er vidst ikke mere mere der kan sætte liv i tankerne end lidt Mikael Simpsons - JEG SIDDER FAST...desværre :-/
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#172 filmz-jonasgr 19 år siden

Er kommet hjem fra Aalborg Stadion efter at FCK vandt den arbejdssejr som jeg havde spået. Det var godt nok temlig koldt, men det varmer når FCK går hen og vinder. Det var bare lidt irriterende at jeg kom til at stå på Aalborg tilhængernes tribune.

Græstæppet var faktisk fantastisk flot og det er nok også det mest positive ved Aalborg Stadion. Ind -og udgangene er som sædvanlig elendige. Det burde de tage at få rettet op på og så de 80'er måltavler de stadigvæk har.

Parken kan lukke 40.000 mennesker hurtigere ud og ind end Aalborg kan med knap 12.000.

#170 Jeg vil nu også mene at han er nørd. Jeg synes dog ikke han skal tage det som noget negativt. Han ved bare en masse om noget, som der er en masse der ikke ved noget om.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#173 lagoni 19 år siden

#171 - hehe, "i forhold til venner findes der bare ikke noget grillhandske, den må jeg huske :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#174 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Er lige kommet efter 2 sæsoner af (læs: dage) "24 Timer" i selskab med min brors tvilliger, så nu skal der slappes lidt inden "another day at the office" i morgen :)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#175 cyberzed 19 år siden

#173 Man skal jo holde verden i nogen termer alle kan forstå og forbinde sig til :) Visualisering/metaforer er noget af det mest vidunderlige i det danske sprog for mig.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#176 filmz-jonasgr 19 år siden

Jeg er blevet lidt i tvivl om hvilket hotel jeg skal leje mig ind hos til næste weekend i Vejle, så jeg tænkte hvorfor ikke tage jer herinde på råd. Valget står imellem de to følgende hoteller:
Quality Hotel Australia
Park Hotel

Prisen er næsten identisk, så hvilket et ville i vælge ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#177 DarkLight 19 år siden

Leder efter info omkring Amazon.co.uk.
En kollega ønsker at købe en fjernstyret bil på siden, og vil vide om der er told på eller andet?

Som udgangspunkt sagde jeg nej, men kom i tvivl da det nu var elektrokik? Nogen der ved det?

Ellers er jeg tilbage på pinden efter en hård sidste uge. Sygdom og Iron Maiden. *pust*
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#178 dyg 19 år siden

#177 - For det første: Tjek lige at de sender den til DK, det er begrænset hvor meget elektronik de sender til DK.

Amazon.co.uk er momsregistreret i DK, så den pris der står på siden bliver forhøjet, når man går til checkout (lige før man accepterer købet finally) ryger den danske moms på.
Desuden sender de fra mainland england, så ingen told-fare.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#179 wiseguy 19 år siden

#176 Mener at Australia altid har haft det bedste ry!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#180 DarkLight 19 år siden

#178, mange tak! Det blev meget værdsat.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: