#155 Helt enig med El vez, bruce og NayZe. Hvordan kan du være så sikker på at i er det perfekte par, der skal jo to til en tango, og det er ikke sikkert hun har samme opfattelse. så ender du bare med "kæreste" sorger og et ødelagt venskab så...... ud og tage et koldt bad og en spiller.
Enig med de øvrige, men mener også hvis de slår op, skal du lige om det er okay for din ven, som måske ikke vil kunne holde ud at se jer sammen.
Kig rundt der er masser af dejlige damer endnu, også en til dig så selvom hun er taget skal du nok finde en.
Hvis I ikke kan blive kærester, så glæd dig over at du så måske har fundet endnu en fortrolig ven, som så kan råde dig på en lidt anden måde end en drengeven kan næste gang du brænder varm.
Jeg ønsker dig held og lykke og håber for dig, at du må komme helskindet igennem denne svære tid uden alt for mange skrammer på dit venskab og i hjertet.
Har haft banke ondt i ryggen denne weekend, men haft nogle superdejlige dage, som sædvanlig, med "den lille". Så nu er depri perioden ved at sætte ind igen, skal aflevere min datter kl. 17. og så er det som at komme hjem fra en 4 ugers paradisferie, til et koldt Danmark og skulle starte på et arbejde man ikke kan li' :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 164 Føler med dig - Så glædig der er mindre end 2 uger til hun dukker op igen :)
Sender lige en virtuel massøse og pude så din ryg kan få det bedre >;o)
Lige nu sidder jeg selv og slapper lidt af. Har sendt tvillingerne udenfor, så de kan lege derude og jeg kan få lidt ro for der er godt nok krudt i dem i denne weekend.
#155 Meget kort fortalt: venner hænger ikke på træerne. Så er det jo bare om at vurdere, hvad man synes er vigtigst. Men at vælge hende frem for vennen, er det samme som at sige at han er ligegyldig, og at man er selv-centreret....bare min mening ;) ....og der udover også hvad de andre har skrevet :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
...og så sidder jeg iøvrigt lige og hygger mig over minderne fra Indiana Jones marathonen igår. Det var da egentlig en ret fed oplevelse :) Min kæreste kalder mig en filmnørd, men jeg må sige at der fandtes en del monster-nørder i det forum ;)
Lige en ting som jeg vil spørge om, som han og jeg har diskuteret frem og tilbage: er en "sports-fan" ikke det samme som en "sports-nørd"?
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#168 Jamen, hvornår ved man så nok til at man er nørd?
Han elsker at se sport -især fodbold. Han er så med i en fodbold-fanklub, hvor han ved meget om lige præcis det hold... Han mener jo ikke selv at han er en nørd -og SLET IKKE når det kommer til fodbold...der er jo så mange af den slags... Jeg har ellers prøvet at forklare ham at det er en kult, der forsøger at overtage verdensherredømmet, men han er totalt hjernevasket.... ;)
#161 aknot 19 år siden
Hvordan kan du være så sikker på at i er det perfekte par, der skal jo to til en tango, og det er ikke sikkert hun har samme opfattelse. så ender du bare med "kæreste" sorger og et ødelagt venskab så...... ud og tage et koldt bad og en spiller.
#162 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Kig rundt der er masser af dejlige damer endnu, også en til dig så selvom hun er taget skal du nok finde en.
Hvis I ikke kan blive kærester, så glæd dig over at du så måske har fundet endnu en fortrolig ven, som så kan råde dig på en lidt anden måde end en drengeven kan næste gang du brænder varm.
Jeg ønsker dig held og lykke og håber for dig, at du må komme helskindet igennem denne svære tid uden alt for mange skrammer på dit venskab og i hjertet.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#163 Yoda 19 år siden
Så nu skal jeg i bio og se nærmere på "Forbandelsen 2", der jo her på Filmz - og sikkert helt fortjent - blev tildelt én enkelt stjerne ;-)
#164 filmz-Bruce 19 år siden
#165 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sender lige en virtuel massøse og pude så din ryg kan få det bedre >;o)
Lige nu sidder jeg selv og slapper lidt af. Har sendt tvillingerne udenfor, så de kan lege derude og jeg kan få lidt ro for der er godt nok krudt i dem i denne weekend.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#166 filmz-Asta 19 år siden
....og der udover også hvad de andre har skrevet :)
#167 filmz-Asta 19 år siden
Lige en ting som jeg vil spørge om, som han og jeg har diskuteret frem og tilbage: er en "sports-fan" ikke det samme som en "sports-nørd"?
#168 dyg 19 år siden
Ordet nørd indebærer vel, at man ved noget, om det man er fan af.
#169 aknot 19 år siden
Nerd
Fan
#170 filmz-Asta 19 år siden
Han elsker at se sport -især fodbold. Han er så med i en fodbold-fanklub, hvor han ved meget om lige præcis det hold...
Han mener jo ikke selv at han er en nørd -og SLET IKKE når det kommer til fodbold...der er jo så mange af den slags...
Jeg har ellers prøvet at forklare ham at det er en kult, der forsøger at overtage verdensherredømmet, men han er totalt hjernevasket.... ;)