Jeg har lige fået min første el-regning. 758 kr lyder nu umiddelbart af en del for 3 måneder - skyldes måske min modvilje mod at slukke tv og computer :)
Havde overvejet at tage på arbejde i dag, men synes jeg er ved at være lidt småsløj, så bliver hjemme og håber at få læst lidt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er endelig blevet færdigt med et stort projekt, der har røvet mig det meste af min såkaldte fritid og weekender... så nu skal der forhåbentlig bare slappes af et lille stykke tid, før det går løs igen.
Jeg har stort set kun levet usundt og uden megen motion i 3 uger, så efter en tur i træningscenteret, er jeg bare total smadret nu. :-/
#211 lagoni 19 år siden
Havde overvejet at tage på arbejde i dag, men synes jeg er ved at være lidt småsløj, så bliver hjemme og håber at få læst lidt.
#212 Corgan 19 år siden
Er endelig blevet færdigt med et stort projekt, der har røvet mig det meste af min såkaldte fritid og weekender... så nu skal der forhåbentlig bare slappes af et lille stykke tid, før det går løs igen.
Jeg har stort set kun levet usundt og uden megen motion i 3 uger, så efter en tur i træningscenteret, er jeg bare total smadret nu. :-/
#213 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder og gør klar til en Film Noir aften, med god mad og en god flaske rødvin oven på et par dumme og hårde dage såvel privat som på arbejde :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#214 aknot 19 år siden
Jamen velkommen tilbage til virkelighed.
Jeg kommer nok ned og jobber en god uges tid hos jer i December.
Rigtig god fornøjelse, lyder til at du har fortjent det.
#215 aknot 19 år siden
link til "hvad laver do no nommer 34
#216 Corgan 19 år siden
#214:
Tak... og du skal da være velkommen til at kigge forbi. :-)