Sidder i et terminal rum på uni. Prøver at lade som om at jeg er ved at lave vores obligatoriske opgave i Økonomisk Samfundsbeskrivelse. Men gider seriøst ikke. Er helt tømt for energi og jeg håber lidt på at jeg kan køre på frihjul denne opgave.
Tog til forelæsning i selv samme fag i morges, da forelæseren havde sagt at han ville snakke om opgaven og hvad der forventes af den. Det eneste idioten så knævrer om er den mest simple af alle makroøkonomiske forbrugsfunktioner. Den kan vi selvsagt ikke bruge til en skid.
Næste forelæsning blev ikke meget bedre. Her skulle vi en introduktion til Oxmetrics (et statistik program) samt hvordan man selv kan kode sine statistikopgaver. Jeg kan kun sige at jeg er glad for at jeg har haft C++ før, da det er samme synstaks. Til dem der kender C++ kan jeg fortælle at der på intet tidspunkt blev nævnt at man afslutter sine linier med ”;”. Alle andre gik derfra mere eller mindre fortvivlet og nedslået over at vi ikke skal have flere timer i faget.
Resten af dagen kommer sikkert til at gå med at prøve at lave så lidt som muligt. Burde dog læse masse, skrive en masse samt ordne opvasken og vasketøjet.
Tak for den positive energi, Crystalstar. Det hjalp faktisk, og jeg var meget skarp til min fagforeningssamtale, trods min træthed. (Det var også med en ret kendt politiker, så det hjalp også ;)
Nu er det snart fyraften!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#201 davenport 19 år siden
#202 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#203 McPeter 19 år siden
#204 Scherlund 19 år siden
Tog til forelæsning i selv samme fag i morges, da forelæseren havde sagt at han ville snakke om opgaven og hvad der forventes af den. Det eneste idioten så knævrer om er den mest simple af alle makroøkonomiske forbrugsfunktioner. Den kan vi selvsagt ikke bruge til en skid.
Næste forelæsning blev ikke meget bedre. Her skulle vi en introduktion til Oxmetrics (et statistik program) samt hvordan man selv kan kode sine statistikopgaver. Jeg kan kun sige at jeg er glad for at jeg har haft C++ før, da det er samme synstaks. Til dem der kender C++ kan jeg fortælle at der på intet tidspunkt blev nævnt at man afslutter sine linier med ”;”. Alle andre gik derfra mere eller mindre fortvivlet og nedslået over at vi ikke skal have flere timer i faget.
Resten af dagen kommer sikkert til at gå med at prøve at lave så lidt som muligt. Burde dog læse masse, skrive en masse samt ordne opvasken og vasketøjet.
#205 filmz-Bruce 19 år siden
#206 elwood 19 år siden
Læser filmz.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#207 DarkLight 19 år siden
Den kan self. ikke fås i thisted og omegn. Øv.
#208 davenport 19 år siden
Nu er det snart fyraften!
#209 cyberzed 19 år siden
#210 DarkLight 19 år siden
Det lyder utroligt godt! Og jeg ville have været mere end klar, hvis det ikke var fordi jeg skulle til KBH i weekenden :/
Raincheck! (again again)