Gravatar

#231 cyberzed 17 år siden

#230 Jamn Jamn, der kommer jo Sex and the City premiere ;)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#232 elwood 17 år siden

Hvor ku det være skægt hvis en mandlig anmelder skal anmelde den herfra filmz, ja for jeg regner da stærkt med den bliver anmeldt 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#233 filmz-jonasgr 17 år siden

Fik et lille grin for et øjeblik siden under nyhederne. Der var en reporter som udtalte at "politiet havde lavet en fantomtegning". Ja der er jo ikke grund til at overdrive.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#234 elwood 17 år siden

Hehe Samantha Bee gav sin mening om Sex and The City: The Movie, men der er vidst en del der tyder på hun ikke var den hel "rigtige" til at anmelde den for The Dayli Show 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#235 DarkLight 17 år siden

#233, de kaldes fantomtegninger?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#236 icetea 17 år siden

#233, kan nu heller ikke se det sjove i det :) ?
Gravatar

#237 filmz-jonasgr 17 år siden

Det gør det sikkert, men jeg kan ikke se at der er noget fantomt over sådan en tegning.
Men igen der er selvfølgelig mange åndsvage navne i Danmark, f.eks. dræbersnegle.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#238 rockysds 17 år siden

Lige kommet hjem fra skoleårets sidste skoledag. ;)
Så står den på læseferie = 1 eksamen og 2 årsprøver.
Livet er dejligt. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#239 DarkLight 17 år siden

#237, nu er det jo ikke "Fantomet" man tegner ;)
"fantom -et, -er [-tom] (fr. fantôme, gr. fantasma tom indbildning, drømmesyn) fantasifoster, gøglebillede;
spøgelse, genfærd;"
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#240 davenport 17 år siden

Smartass ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: