Har en af de dage hvos man er tilfreds hvis man kommer levende hjem fra arbejde...2 polakkere der racer ind foran en på tanken, 4 ud af 5 rundkørsler er der nogen der blæser ud foran en så man lige er oppe og stå på bremsen...bare rolig det er en god dag.
Har været en hård hård weekend. Min mor blev lagt i respirator pga. lungebetændelse ifbm operationen, meget svag og insisterede på at tage afsked inden hun blev lagt deri. Det var hårdt! Har siden været på hospitalet for at være i nærheden. Idag lykkedes miraklet så. Hun kom ud af den, svag, men langt bedre med gode udsigter og uden brug for iltmaske.
Uanset forløbets udfald, har læger og sygplejere/sker ganske enkelt været fantastiske på Rigshospitalet. Nu er det bare den ultimative lettelse, efter man har været ude i bagerste afkrog af sit indre og fundet nogle ressourcer frem, man ikke lige var opmærksom på og forhåbentlig er man blevet et klogere menneske.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#12 Det er rart at få gode oplevelser med sygehuspersonale når man hører/oplever så meget crap igennem årene mht. fejlbehandlinger og andre ting de evt. overser.
Har personligt lidt blandede oplevelser med hospitalsvæsnet, dog ikke nogen af de helt skandaløse :)
#13 Det er den diametralt modsatte oplevelse af vinteren, hvor min eks-svigerfar "røg i svinget" med en hjernesvulst på Bisbebjerg. Jeg vil ikke angribe personalet der, de har sikkert været ligeså gode, men forholdene, som var nat og dag ifht. Rigshospitalet. Jeg ville være blevet syg af depression, hvis jeg skulle have befundet mig i de omgivelser i flere dage.
Men damn nogle fantastiske mennesker, jeg er stødt ind i de sidste dage. De sætter virkelig ens eget arbejde i relief og udstiller det som det mest ligegyldige og intetsigende i verden.
Fantastisk, Bruce :) Det er godt at høre at miraklernes tid endnu består!
For mit vedkommende, startede jeg på min nye arbejdsplads i dag. Jobbet i sig selv, er meget lig det jeg lavede før, bare med mindre administrativ tidsrøveri, og tid til at servicere vores kandidater. (Skal stadig vende mig til at bruge det ord, da jeg er vant til borgere) Det er dejligt at kunne udføre sit fag i en privat virksomhed, hvor der er fokus på at levere kvalitet, og ikke slikke Hjorten i røven.
Men der er lang vej på arbejde. Jeg skal op kl. 5.20, for at nå bussen kl. 6, så skifte i Kolding og en lille tur til Vejle, hvor jeg er fremme på job kl. 7.50! Godt jeg snart får et kørekort!
Nu er jeg en kende træt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Lige kommet hjem fra Viborg, hvor jeg fejrede (hvis man kan kalde det det) min 17-års fødselsdag sammen med mine to bedste venner, som jeg desværre ser alt for sjældent, efter vi kom på forskellige gymnasier. Programmet stod mest bare på hyggesnak og trissen rundt i byen og dens butikker mm. (og det blev da også lige til "Ocean's Thirteen" BD i gave.) Perfekt start på ugen. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
# 12 Godt at høre du har haft en positiv oplevelse af personale så du kunne koncetrere alt din energi på at være der for din mor, hvilket er jo det vigtigste.
Ja, jeg har nu heller ikke de bedste erfaringer med Bispebjerg, mistede min farmor der, så jeg kan godt følge dig, hvilket også gjorde at jeg holdt mig fra ydeligere undersøgelser en gang jeg var indlagt.
Har ellers brugt det meste af min weekend på mit Arbejde 2, som består i opstart af et produktionsselskab, med allerede 3 produktioner i støbeskeen. Så weekenden er blevet på at snakke økonomi og snakke aftaler igennem med både advokat, revisor og medproducere og andre folk tilknyttet produktionerne. Men også har også set en masse produktioner igennem for at finde frem til de rigtige skuespillere og folk bag kameraet. Det har været en hård omgang, men det var det hele værd, for nu har jeg en ide om hvem, som skal stå både foran og bag kameraet på alle 3.
#11 cyberzed 17 år siden
#12 filmz-Bruce 17 år siden
Uanset forløbets udfald, har læger og sygplejere/sker ganske enkelt været fantastiske på Rigshospitalet. Nu er det bare den ultimative lettelse, efter man har været ude i bagerste afkrog af sit indre og fundet nogle ressourcer frem, man ikke lige var opmærksom på og forhåbentlig er man blevet et klogere menneske.
#13 cyberzed 17 år siden
Har personligt lidt blandede oplevelser med hospitalsvæsnet, dog ikke nogen af de helt skandaløse :)
#14 filmz-Kadann 17 år siden
Glimrende. Det er bestemt ikke sjovt at se ens forældre i en meget svag tilstand.
#15 filmz-Bruce 17 år siden
Men damn nogle fantastiske mennesker, jeg er stødt ind i de sidste dage. De sætter virkelig ens eget arbejde i relief og udstiller det som det mest ligegyldige og intetsigende i verden.
#14 Nej det har du ret i!
#16 Benway 17 år siden
#17 davenport 17 år siden
Det er godt at høre at miraklernes tid endnu består!
For mit vedkommende, startede jeg på min nye arbejdsplads i dag. Jobbet i sig selv, er meget lig det jeg lavede før, bare med mindre administrativ tidsrøveri, og tid til at servicere vores kandidater. (Skal stadig vende mig til at bruge det ord, da jeg er vant til borgere)
Det er dejligt at kunne udføre sit fag i en privat virksomhed, hvor der er fokus på at levere kvalitet, og ikke slikke Hjorten i røven.
Men der er lang vej på arbejde. Jeg skal op kl. 5.20, for at nå bussen kl. 6, så skifte i Kolding og en lille tur til Vejle, hvor jeg er fremme på job kl. 7.50!
Godt jeg snart får et kørekort!
Nu er jeg en kende træt!
#18 rockysds 17 år siden
Lige kommet hjem fra Viborg, hvor jeg fejrede (hvis man kan kalde det det) min 17-års fødselsdag sammen med mine to bedste venner, som jeg desværre ser alt for sjældent, efter vi kom på forskellige gymnasier. Programmet stod mest bare på hyggesnak og trissen rundt i byen og dens butikker mm. (og det blev da også lige til "Ocean's Thirteen" BD i gave.) Perfekt start på ugen. :)
#19 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Ja, jeg har nu heller ikke de bedste erfaringer med Bispebjerg, mistede min farmor der, så jeg kan godt følge dig, hvilket også gjorde at jeg holdt mig fra ydeligere undersøgelser en gang jeg var indlagt.
Har ellers brugt det meste af min weekend på mit Arbejde 2, som består i opstart af et produktionsselskab, med allerede 3 produktioner i støbeskeen. Så weekenden er blevet på at snakke økonomi og snakke aftaler igennem med både advokat, revisor og medproducere og andre folk tilknyttet produktionerne. Men også har også set en masse produktioner igennem for at finde frem til de rigtige skuespillere og folk bag kameraet. Det har været en hård omgang, men det var det hele værd, for nu har jeg en ide om hvem, som skal stå både foran og bag kameraet på alle 3.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#20 filmz-Bruce 17 år siden
#17 Dæleme dejligt at høre, du er igang igen :) Det er også på tide, for jeg er sikker på, du er kanon i dit job :)
#19 Held og lykke med det! Det lyder meget spændende!!!