Jeg har lige klaret noget tøjvask og drikker lidt kaffe, efter jeg har gensendt en vred mail til Post Danmark, da mit postbud ødelagde en forsendelse for ca. 10 dage siden og Post Danmark har endnu ikke svaret på min mail.
@ Bruce Godt at høre det går bedre med din moar :)
# 2 Sikke noget med din bedre ½-del og rundetårn. Har selv oplevet det en gang det er bestemt ikke noget man kommer sig med det sammen. Kan stadig huske knaldet fra da personen blev påkørt og synet af blodet og den forvredne krop - pew !!! Det vil jeg ikke opleve igen :-/
Desværre er hun røget på intensiv og ligger nu med iltmaske på. Hun har besvær med at trække vejret selv og bliver det ved, kan det blive nødvendigt at bruge respirator. Så vi er noget nede og meget bekymrede. Har været derude to gange i dag og det er hårdt at håbe, gå i uvidenhed og ikke vide hvad der sker. Skriveriet er vist også en måde at holde tankerne i skak på og få tiden til at gå, til jeg kan besøge hende imorgen.
Men nu holder jeg pause og triller tidligt i seng, så håber mine med-debattanter bærer over med mit fravær et stykke tid :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Alle gode tanker herfra, det skal nok gå. Håber på det bedste for hende og jeres familie.
Nu skal jeg snart ud og købe mig et smalt tv, og hvis jeg kan finde et billigt, så køber jeg måske også en PS3, men ved ikke helt... Har også lyst til en ny sat-reciver og et mediecenter, men jeg er jo ikke lavet af guld. Har bare fået den idé, at når jeg bliver far om 4 mdr., så bliver der ikke penge til den slags, så jeg bliver nødt til at panikkøbe nu!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
# 4 Naturligvis - Mine bedste tanker går til både dig og hende i denne svære til, men husk du kan altid ringe, skrive eller komme forbi hvis du har brug for "frisk" luft eller anden form for støtte.
Sidder og kigger ondt ud på vejarbejderne, der absolut skal vække mig klokken 8 en søndag og så skal larme hele dagen for vidst at lægge ledninger. Tosser.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder med resterne af lidt milde tømmermænd. Var til ølfestival i Århus hele dagen i går, hvilket var ganske fornøjeligt, selvom det var en ret lille festival uden de helt store imponerende indslag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har netop genset "Breathless" med kæresten, da hun har et frankofil flip i øjeblikket - herligt at kunne indvie hende i en masse fantastiske film. :)
EB.dk's hooligan forside er en torn i mit øje. Jeg hader virkeligt de klovne der kalder sig selv for fans og hvordan de kan smadrer gamet og ingen trivl om at der skal gøres noget ved hooligan problemet. Men EBs sensationsjournalistisk med selvmodsigende information og skrækscenarier er virkeligt så helt enormt idiotisk og misledende. Skræmmende hvor meget magt frygtjournalitikken har fået, det er virkeligt til at brække sig over - ikke så underligt at danskere efterhånden er bange for alt der ikke er smurt ind i rødgrød med fløde.
#1 filmz-Kadann 17 år siden
Link til den gamle tråd:
http://www.filmz.dk/forum/item/31537/#first
#2 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 2 Sikke noget med din bedre ½-del og rundetårn. Har selv oplevet det en gang det er bestemt ikke noget man kommer sig med det sammen. Kan stadig huske knaldet fra da personen blev påkørt og synet af blodet og den forvredne krop - pew !!! Det vil jeg ikke opleve igen :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 filmz-Bruce 17 år siden
Men nu holder jeg pause og triller tidligt i seng, så håber mine med-debattanter bærer over med mit fravær et stykke tid :)
#5 davenport 17 år siden
Nu skal jeg snart ud og købe mig et smalt tv, og hvis jeg kan finde et billigt, så køber jeg måske også en PS3, men ved ikke helt...
Har også lyst til en ny sat-reciver og et mediecenter, men jeg er jo ikke lavet af guld.
Har bare fået den idé, at når jeg bliver far om 4 mdr., så bliver der ikke penge til den slags, så jeg bliver nødt til at panikkøbe nu!!
#6 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#7 lagoni 17 år siden
#8 dyg 17 år siden
#9 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 dolphinfriendly 17 år siden
EB.dk's hooligan forside er en torn i mit øje. Jeg hader virkeligt de klovne der kalder sig selv for fans og hvordan de kan smadrer gamet og ingen trivl om at der skal gøres noget ved hooligan problemet. Men EBs sensationsjournalistisk med selvmodsigende information og skrækscenarier er virkeligt så helt enormt idiotisk og misledende. Skræmmende hvor meget magt frygtjournalitikken har fået, det er virkeligt til at brække sig over - ikke så underligt at danskere efterhånden er bange for alt der ikke er smurt ind i rødgrød med fløde.