#79: Jeg er ret nervøs for om de vil lukke mig ind. Det er ikke for sjov det land. Hvis du kigger forkert på en tolder bliver du sendt direkte til Guantanamo. Verdens bedste hospitalsbehandling, men ikke så meget at bruge sin fritid på :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Eftersom den irriterende eksamen blev overstået i går. Så er det tid til at fejre. Så jeg mødes med nogle veninder på den engelske lidt senere og så skal vi have en stor kold øl.
Ellers skal jeg bare have vasket op - får desuden besøg af min svoger senere.
Sidder og triller tommelfingrer og venter sådan set bare på, at jeg skal til engelsk eksamen i morgen. Jeg har læst op på det hele, så jeg hverken kan eller gider læse mere. Nu skal det bare overståes.
Efter turen på den engelske kan jeg konstater: Chokoladeøl er ikke lige mig, men jordbærøl er noget af det bedste jeg har smagt i længe(især hvis man godt kan lide velkomstdrinks)
#86 Der er jeg nok lidt mere omvendt...kan forresten hilse og sige at sveskeøl ikke er det værste...og nej man fiser ikke som om man har spist en pose svesker efter at drikke dem ;)
Sidder og venter på at kunne tage hjem, for det har været en rigtig dum dag på arbejde med mange dumme misforståelser og andre problemer ligesiden jeg satte min ben her i morges :-(
#88 The neverending story?!?! Det lyder efterhånden som en afdeling, man ikke ville have noget imod stod på Al Qaedas liste, eller ihvertfald et par af dine kollegaer. Øv! :( Jeg finder lige et sted på nettet, hvor man kan købe claymore miner!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#81 Guts 17 år siden
Ja..det skal sateme også erhverves imorgen...first thing!
#82 gi-jones 17 år siden
#83 rockysds 17 år siden
This is what Las Vegas is all about ;)
#84 tiany 17 år siden
Ellers skal jeg bare have vasket op - får desuden besøg af min svoger senere.
#85 Bobby Singer 17 år siden
#86 tiany 17 år siden
#87 cyberzed 17 år siden
#88 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#89 davenport 17 år siden
Alt har også drillet her, så jeg vil også bare hjem...
#90 filmz-Bruce 17 år siden