Var ude at spise med en lille del af min amerikanske familie i går. Ret vildt, en af drengene ligner fuldstændigt Jake Gyllenhaal. Jeg mener så meget, at jeg først var sikker på, at det var ham. Jeg hørte også andre på restauranten kommentere det. Han kunne uden problemer være stand-in for skuespilleren. Men anyway, super lækker mad og super søde mennesker. Skal mødes med dem igen i Tivoli i aften.
Bagefter var jeg et smut med min kusine på den "hemmelige" cocktailbar Ruby på Gammel strand. Hvis jeg ikke vidste, den lå der, så ville jeg aldrig gå ind. Det føles som at komme ind i en lejlighed til en privat fest. Godt sted. Virkeligt gode cocktails. Et par Manhattans og så var jeg til at putte i seng.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#8 - efter tre timers søgen i dag og en i går aftes, har jeg ikke behov for at se mere rod :) Jeg forstår ikke hvor jeg har gjort af det kort. Jeg har haft alt tøj med lommer ude af skabet, rodet alle hylder igennem og ledt under alle borde og skabe og det eneste jeg har fundet ud af, er at jeg virkelig trænger til at støve af og vaske gulv...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15 - godt husket :) Jeg har brokket mig over tabet herinde før, men der fandt jeg det kort efter i en bukselomme. Denne gang er jeg dog ved at løbe så tør for muligheder at jeg er ved at tjekke dvd-covere... Men det er en fantastisk undskyldning for ikke at skrive opgave :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
sidder og bekæmper heden, men jeg prøver at finde ud af hvad jeg skal se/lave i KBH her i weekenden, fredag skal jeg med den gamle og min søster ind og se cirkus revyen, men ellers så aner jeg ike hvad jeg skal se i KBH.
jeg havde bare troet vi sku se min søsters lejlighed ud og spise og til revy.
Hmm tænke tænke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er en glimrende mulighed for at checke nogle af de gode biografer ud i København. Jeg kan anbefale Metropol, Empire og naturligvis Imperial, hvis det skal være mainstream og Grand, hvis det skal være lidt mere "fremmedartet".
Strøget er et helvede om sommeren, så med mindre du har lyst til at takle turister, så hold dig til de små sidegader, hvor der også er masser af små, sjove butikker at finde.
Er du til tegneserier, så besøg Fantask, Faraos Cigarer og hvis du har tid fredag: Pegasus - gamle tegneserier i bunkevis.
Ellers tag en gåtur gennem byen, ned til Nyhavn, få en pils og nyd stemningen i den indre by - men, som sagt, hold dig langt væk fra Strøget.
Nå ja, et besøg til Christiania eller Jagtvej 69 kunne måske også være interessant, så kan du jo så turen forbi Assistentskirkegården, drikke en øl og slikke lidt sol, hvis du altså kan udholde at køre med 5A - den værste busrute i hele HUR-området.
Minder mig om at jeg på et tidspunt havde kommenteret overfor min kæreste, at jeg synes at Ryan Wolfe (Jonathan Togo) fra CSI Miami mindede om Jake Gyllenhaal, hvilket han ikke mente...senere blev det så nævnt i et afsnit i serien ;) I was right! again!
Er lige kommet hjem fra bio - Indy kan endnu :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11 cyberzed 17 år siden
#12 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Bagefter var jeg et smut med min kusine på den "hemmelige" cocktailbar Ruby på Gammel strand. Hvis jeg ikke vidste, den lå der, så ville jeg aldrig gå ind. Det føles som at komme ind i en lejlighed til en privat fest. Godt sted. Virkeligt gode cocktails. Et par Manhattans og så var jeg til at putte i seng.
#14 lagoni 17 år siden
#15 chandler75 17 år siden
#16 lagoni 17 år siden
#17 elwood 17 år siden
jeg havde bare troet vi sku se min søsters lejlighed ud og spise og til revy.
Hmm tænke tænke.
#18 filmz-Kadann 17 år siden
Det er en glimrende mulighed for at checke nogle af de gode biografer ud i København. Jeg kan anbefale Metropol, Empire og naturligvis Imperial, hvis det skal være mainstream og Grand, hvis det skal være lidt mere "fremmedartet".
Strøget er et helvede om sommeren, så med mindre du har lyst til at takle turister, så hold dig til de små sidegader, hvor der også er masser af små, sjove butikker at finde.
Er du til tegneserier, så besøg Fantask, Faraos Cigarer og hvis du har tid fredag: Pegasus - gamle tegneserier i bunkevis.
Ellers tag en gåtur gennem byen, ned til Nyhavn, få en pils og nyd stemningen i den indre by - men, som sagt, hold dig langt væk fra Strøget.
Nå ja, et besøg til Christiania eller Jagtvej 69 kunne måske også være interessant, så kan du jo så turen forbi Assistentskirkegården, drikke en øl og slikke lidt sol, hvis du altså kan udholde at køre med 5A - den værste busrute i hele HUR-området.
#19 wimmie 17 år siden
Minder mig om at jeg på et tidspunt havde kommenteret overfor min kæreste, at jeg synes at Ryan Wolfe (Jonathan Togo) fra CSI Miami mindede om Jake Gyllenhaal, hvilket han ikke mente...senere blev det så nævnt i et afsnit i serien ;)
I was right! again!
Er lige kommet hjem fra bio - Indy kan endnu :D
#20 elwood 17 år siden