Gravatar

#1 chandler75 17 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 mr gaijin 17 år siden

Jeg sidder midt i en eksamensopgave i analytisk argumenterende journalistik. Som en del af eksamen kan vi vælge at skrive en anmeldelse. Med andre ord er det min hårde pligt at tage i biografen og se en masse aktuelle film.

Jeg er glad for mit studie i disse dage ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 Skobbolop 17 år siden

#4 Corgan 17 år siden

#4:

FUCK DEN ER FED!!
Gravatar

#5 icetea 17 år siden

#3 Gief :D
Gravatar

#6 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#3 - Nice!

Jeg skal ind og mødes med noget af min amerikanske familie, et par og deres tre voksne børn, der er nogle dage i DK, før de tager videre på krydstogt. Morens kusine, som også er familie, var på besøg sidste år, og hun og hendes kæreste var nogle utroligt søde mennesker, så det regner jeg med de her også er. Bagefter skal de et smut til Sønderjylland for at besøge mine forældre og ud og kigge på den gamle slægtsgård, der skulle ligge et eller andet sted (jeg tror ikke, jeg selv nogensinde har set den). Det er lidt sjovt, at amerikanerne flegner så meget over et "gammelt" hus fra 1800-tallet, men de har vist heller ikke så meget af den slags.

Det må snart være tid til en tur den anden vej.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#7 lagoni 17 år siden

Jeg burde skrive opgave, men trænger til at få vasket tøj og mit vaskekort er væk, så det bliver nok en oprydningsdag. Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 cyberzed 17 år siden

#7 Kommer du lige forbi Thisted...mit værelse ligner et bombet lokum lige pt. :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#9 Michael Andersen 17 år siden

#8 Du forstår virkelig at charme pigerne ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 tiany 17 år siden

Læser - men kors hvor er det kedeligt og jeg fatter ikke en brik af det.
Samtidig tror jeg at hele Kolding er på vej til stranden eller tyskland, der plejer kun at være den her mængde trafik i myldertiden - ikke igennem hele formiddagen. Det er sq ulempen ved at bo lige op og ned af en monster-trafikkeret vej
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: