Gravatar

#91 filmz-jonasgr 19 år siden

Sidder og er ved at skrive et projekt om retssagen imod Struensee.

Det er ikke just det mest spændende, men gøres det skal det jo.

I det mindste kan jeg have lidt interaktiv kommunikation med brugerne her på filmz.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#92 davenport 19 år siden

Og jeg sidder og glæder mig til imorgen. Det er en tiltrængt miniferie.

Men jeg har et hav af ressourceprofiler der skal skrives, og må nok blive til 16.30 de næste par dage, men det betyder også ferie med god samvittighed.

Bare man så var et sted som her, without a care in the world
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 dyg 19 år siden

Sidder på skolen og laver projekt, hurra. Men hvis jeg nu får lavet noget i dag og i morgen, så kan det være, at jeg kan holde påskeferie derhjemme.

Der er vel ikke nogen, der ved hvor jeg kan få en fribillet til GF-BIF?
Her på skolen delte de dem ud i fredags og i går, men det opdagede jeg naturligvis først i dag, og nu kan jeg ikke finde nogen der vil give mig en billet :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#94 filmz-herskegut 19 år siden

Kan du ikke bare købe en menu nede på Mcd ? er vi nogle stykker der regner med at gøre

Ellers sidder jeg og tager en bunke mandatory kurser, fik lige 5 rykker mails, om at jeg manglede at tager nogen.. forbanede US law policy...
Det er som i nok kan regne ud, meningsløse kurser ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#95 dyg 19 år siden

#94 - Jeg var forbi i går, og der var der ingen billetter at finde, hverken ved kirken eller den midt på strøget.
Gravatar

#96 dolphinfriendly 19 år siden

Mens Corrosion Of Conformity rock n' roll'er i baggrunden, lurer jeg delvist "It's All Gone Pete Tong" (som er ret god), smålæser "Sergio Leone - Something To Do With Death" af Frayling, drikker the, lurer efter gode filmtilbud (Bruces "hands up" til "Boogie og Bacall" boksen er jeg på nippet til at bestille) og roder lidt med Foucault (den gamle svinger) i forbindelse med public service begrebet (en eksamensopgave i mediesociologi). Sjovt nok skal jeg have gang i tusind ting, for at arbejde bedst - måske ikke så underligt, at jeg i tidernes morgen var en god tjener :).

Nogen herinde, der har gode idéer til nogle teoretikere/teorier man kan bruge i forbindelse med public service? Har udover Foucault, luret på Giddens, Dahl, Habermas og Bourdieu - men andre end dem?

Gravatar

#97 filmz-herskegut 19 år siden

Hmmm, det er ikke ligefrem nogen god nyhed.. så må jeg ud og rensage de forskellige mcd´s i århus.
Gravatar

#98 dyg 19 år siden

#97 - Det lød slet ikke til at de havde haft dem. Jeg smutter lige ind forbi og forhører mig når jeg drager hjem fra skole.
Gravatar

#99 davenport 19 år siden

Så kan du jo også lige redde aftensmaden ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#100 filmz-herskegut 19 år siden

Den nede i Viby ?
Så skriv lige om der er nogen dernede.

Skriv ny kommentar: