# 85 Jep - jeg tror også min daværende kæreste var temmelig træt af mig... Jeg har aldrig været særlig vild med gyser/horror film. Men Funny Games tager godt nok prisen; det er netop film som denne, jeg ikke kan holde ud og se. Var det ikke også noget med, at der var mange, der forlod biograferne i væmmelse i sin tid?
Hvis der nogensinde kommer to unge mænd og banker på min dør for at låne et æg, tror jeg, jeg løber skrigende væk ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jo, en af mine kammerater så filmen til en premiereforestilling i Tyskland, hvor en del mennesker valgte at forlade salen - så den anekdote kan han bekræfte. Personligt synes han i øvrigt, at filmen er røvkedelig og slet ikke "saftig" nok, som han udtrykker det, men han er også en hård hund! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg sidder lige og kommer mig over dagens forårsrengøring.. selv filmene er blevet støvet af og det tager faktisk en pæn portion tid, når der ikke er plads til ens hånd og man bliver nødt til at pille allesammen ud.
Enten må jeg få mere plads mellem hylderne, en mindre hånd eller muligvis leve med "smerten" at pille samtlige film ud.
#81 nakalay 19 år siden
#82 dolphinfriendly 19 år siden
#83 Yoda 19 år siden
#84 tiny 19 år siden
Jeg skal i hvert fald aldrig se den film igen... pga den ulækkerhed! Føj.
#85 Yoda 19 år siden
Hehe - din tøs ;-)
#86 tiny 19 år siden
Jep - jeg tror også min daværende kæreste var temmelig træt af mig... Jeg har aldrig været særlig vild med gyser/horror film. Men Funny Games tager godt nok prisen; det er netop film som denne, jeg ikke kan holde ud og se. Var det ikke også noget med, at der var mange, der forlod biograferne i væmmelse i sin tid?
Hvis der nogensinde kommer to unge mænd og banker på min dør for at låne et æg, tror jeg, jeg løber skrigende væk ;)
#87 Yoda 19 år siden
Jo, en af mine kammerater så filmen til en premiereforestilling i Tyskland, hvor en del mennesker valgte at forlade salen - så den anekdote kan han bekræfte. Personligt synes han i øvrigt, at filmen er røvkedelig og slet ikke "saftig" nok, som han udtrykker det, men han er også en hård hund! ;-)
#88 filmz-sparrowed 19 år siden
min indbakke er godt nok blevet godt voldtaget af diverse tøser ;-)
#89 filmz-Kadann 19 år siden
Enten må jeg få mere plads mellem hylderne, en mindre hånd eller muligvis leve med "smerten" at pille samtlige film ud.
#90 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"