Gravatar

#11 DarkLight 19 år siden

Bander over at skulle sende min Seinfeld S5+6 tilbage bare fordi 1 disc er ødelagt.
Kan man maile dem og sige at de også skal betale for de udgifter jeg har ved at sende den tilbage?

Og så leger jeg lidt med et Film Wiki
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filmz-herskegut 19 år siden

Darklight, hvor købte du den henne af ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#13 DarkLight 19 år siden

Play.com
De vil refunderer mit beløb, men jeg tror da ikke de smider ekstra i for forsendelse.
(At den så kostede 50£ da jeg købte og man nu kan få en sæson for 15£, må så gøre op for det :))
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 davenport 19 år siden

Fuck, telefonen ringer bare off the hook til morgen... Man kan sku godt mærke på stemningen, at det er udbetalingsdag...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 dyg 19 år siden

Drak en flok øl i aftes med nogle venner, stod op kl. 8, gik i bad og gjorde klar til at tage op på skolen, da jeg pludseligt ser denne mail:
CampusNet-meddelelse fra Tülay Calman i ETDSP3

Lars er syg i dag, derfor er undervisningen i dag aflyst.

Danse dagen lang? Nah, men ligge i sengen og nyde det, det skal man da :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 tiny 19 år siden

Morer mig over traileren til "Guys and Balls" - dårlig oversættelse af en tysk film. Se mere her: http://www.movie.de/filme/maennerwiewir/

Efter Brokeback er amerikanerne åbenbart klar til en film om et bøssefodboldhold.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#17 dyg 19 år siden

Faldt lige over DR2, hvor der er dokumentar om The Flaming Lips. Bliver heldigvis genudsendt den 6/4.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 filmz-Wacker 19 år siden

Har været på tyrkisk sted og spise (med mavedans af storbarmet og fræk pige) og så i bio og se drømmen
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#19 tiny 19 år siden

Hører P3: Humor mod aids-dag.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#20 DarkLight 19 år siden

Samme som tiny. Lige blevet færdig med at spise rundstykker med de grå, der kom på besøg.
Nu sidder jeg og planlægger at ryste bacon-tråden igen :)

Skriv ny kommentar: