#108 - hvem mig? nej nej... slet ikke. ren man up og hive mig selv op i nakken. Viljestyrke hele vejen igennem.
#110 - ja. Han er en genial songwriter. som jeg sagde forleden i en brandert ved en musik snak - Når Steffen Brandt steps down.. JENS UNMACK WILL BE THE MAN
Jeg er lige kommet hjem fra hockey og er officielt smadret.. efter en omgang boksetræning (som jeg ikke kommer til at gentage) og så 1½ times hockey, må der være en lov om at få lov til at låne en rullestol de næste 14 dage.
Siudderf med mine nye battiung gloves på, derfof jheg ikke skriver så godt,. Lader til atr være en god investering, de er noget bedre end den gamlæe slidte glovie jeg brugte4r førhen. Meen 260kr for et pqar let-pawddede handsekr er likge dyrt nok. Pyt, de ska ok holder et par sæsoner e..er fem.
Og nhu tror jeg det er på tidef at atage dem af og komme i skole.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hmm, min morgentræthed er ikke blevet bedre. Ufedt at sidde alene med et halvstort projekt, men sådan går det, når den ene har problemer i familien, og den anden er pist væk :(
Nå, tilbage til mit DataGridView :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#111 Martindan 19 år siden
#110 - ja. Han er en genial songwriter. som jeg sagde forleden i en brandert ved en musik snak - Når Steffen Brandt steps down.. JENS UNMACK WILL BE THE MAN
#112 dolphinfriendly 19 år siden
#113 filmz-Kadann 19 år siden
#114 davenport 19 år siden
Dog skal jeg lige en tur i arresten, og besøge en klient der er indsat først.
Så er det middag, og så kan jeg begynde at lugte øllet så småt :D
#115 elwood 19 år siden
Sidder på arbejdet og undrer mig over hvor min kollega er henne, hun er ikke ankommet endnu mystisk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#116 dyg 19 år siden
Og nhu tror jeg det er på tidef at atage dem af og komme i skole.
#117 filmz-herskegut 19 år siden
LOL, det er benhård humor fra morgenstunden!
Selv sidder jeg og tæller minutterne.. 2 timer og 40 minutter til der er dømt påskeferie!! og endelig kan jeg sove længe!! wuhue!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#118 dyg 19 år siden
Nå, tilbage til mit DataGridView :(
#119 DarkLight 19 år siden
#120 Martindan 19 år siden
den står på Navy CIS, bajer og Unmack herfra..... crooning som det bør croones.