Fest hos nogle gamle venner i Grenaa igår.. så ellers tilbage til Århus her idag, alt imens P3, humor mod Aids spillede.. nu kan jeg lige nå at hoppe op i et solarie, og i komme i bad, inden jeg sætter kursen mod 25 års fødselsdag i Ålborg :-)
Det bliver også kun 3 dag med druk i træk :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og fejrer mit lille jubilæum. Har nu forpestet livet af en masse filmzer i præcis 2 år :D
Resten af dagen kommer til at stå på lidt hjemlig hygge. Dejligt efter at man lige har konstateret at man er ved at være gammel. Kan jo knap nok tåle at kigge på en øl mere (Se første post i denne tråd) :(
Føj ha, jeg er hung over til morgen... Jeg er også ved at være for gammel til at køre på hele weekenden. Nu venter en tung uge forude. 3 samtaler i dag, ansættelsesudvalg hele dagen i morgen, og så ellers et hav af andre samtaler resten af ugen.. Og jeg vågnede kl. 3 i nat og kunne ikke sove. Ganske frygteligt, for hele ugen bliver en trættende affære..
Her er iøvrigt mine filmz-stats:
Første nyhed : 11:29 26/01-2004 Nyeste nyhed : 12:46 02/12-2005 Første forumindlæg : 14:39 13/10-2003 Nyeste forumindlæg : 08:53 03/04-2006 Antal nyheder skrevet : 33 Antal forumindlæg skrevet : 5933
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Lige nu sidder jeg og venter på at regnen holder op, så jeg kan komme ud og løbe eller i det mindste bare købe ind. Men det ser ud til jeg skal blive inde et godt stykke tid endnu, bør også få læst til eksamen...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#21 filmz-herskegut 19 år siden
Det bliver også kun 3 dag med druk i træk :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#22 Scherlund 19 år siden
Resten af dagen kommer til at stå på lidt hjemlig hygge. Dejligt efter at man lige har konstateret at man er ved at være gammel. Kan jo knap nok tåle at kigge på en øl mere (Se første post i denne tråd) :(
#23 dyg 19 år siden
Jeg er kommet i humør til noget dejligt musik, så jeg har hørt The Flaming Lips den sidste times tid. Dejligt.
#24 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#25 davenport 19 år siden
Nu venter en tung uge forude. 3 samtaler i dag, ansættelsesudvalg hele dagen i morgen, og så ellers et hav af andre samtaler resten af ugen..
Og jeg vågnede kl. 3 i nat og kunne ikke sove. Ganske frygteligt, for hele ugen bliver en trættende affære..
Her er iøvrigt mine filmz-stats:
Første nyhed : 11:29 26/01-2004
Nyeste nyhed : 12:46 02/12-2005
Første forumindlæg : 14:39 13/10-2003
Nyeste forumindlæg : 08:53 03/04-2006
Antal nyheder skrevet : 33
Antal forumindlæg skrevet : 5933
#26 cyberzed 19 år siden
#27 lagoni 19 år siden
Lige nu sidder jeg og venter på at regnen holder op, så jeg kan komme ud og løbe eller i det mindste bare købe ind. Men det ser ud til jeg skal blive inde et godt stykke tid endnu, bør også få læst til eksamen...
#28 filmz-sanjo 19 år siden
#29 filmz-Wacker 19 år siden
#30 filmz-Wacker 19 år siden