#189 Man kan da ikke reservere huse!? Det er et spørgsmål om pris - så skal sælger nok vågne op. Hvis jeg var sælger ville jeg ihvertfald gerne vide, hvis flere var interesseret i mit hus - hvis jeg ikke havde skrevet under på noget endnu.
De ejendomsmæglere jeg har haft med at gøre har været en flok inkompentente fjolser. De lukrerer på de gunstige boligtider, og ligesom de fleste håndværkere for tiden kan man ikke regne en skid med dem!
Ah, det var dejligt at få ud. ;)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Så er huset set, der skal lige laves noget regnskab samt tænkes nogen tanker over det. Inden for overskuelig fremtid skal der skiftes tag på huset (gammel cementstens tag), skorstenen skal matches til det ny tag, skiftes et Velux vindue i samme forbindelse. Haven var heller ikke lige helt som forventet, da der var ret meget bag ved huset som man ikke vil få brugt til noget fornuftigt. Derud over er der lige det med at jeg vil have et andet komfur i hvis det skal være. Samt jeg skal investere i en tørretumbler, men det skal jeg lige meget hvad så den er ikke det store problem.
Udover min hus-fremvisning så har jeg gjort dagens good deed, da jeg fandt et dankort for en ældre herre der stod og spurgte efter det på posthuset da jeg var der. Han tilbød 100kr, men jeg sagde pænt nej tak, man er vel flink en gang i mellem.
Sidder med det spritnye nummer af Mifune og leder efter korrekturfejl, mest i min egen artikel om Miami Vice naturligvis. Udover det har jeg rygende travlt: jeg skal sende en masse blade afsted til boghandlere, biografer og musseer i dag. Er også lige blevet inviteret til Gallapremieren på Superman Returns i morgen af en ven, men har måtte sige nej pga. aftaler til anden side.
Jeg ved ikke, hvornår jeg skal få tid til at drikke kaffe og se samuraifilm :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#191 mini_jette 19 år siden
#192 filmz-lbw 19 år siden
De ejendomsmæglere jeg har haft med at gøre har været en flok inkompentente fjolser. De lukrerer på de gunstige boligtider, og ligesom de fleste håndværkere for tiden kan man ikke regne en skid med dem!
Ah, det var dejligt at få ud. ;)
#193 cyberzed 19 år siden
#194 filmz-lbw 19 år siden
#195 cyberzed 19 år siden
Haven var heller ikke lige helt som forventet, da der var ret meget bag ved huset som man ikke vil få brugt til noget fornuftigt.
Derud over er der lige det med at jeg vil have et andet komfur i hvis det skal være. Samt jeg skal investere i en tørretumbler, men det skal jeg lige meget hvad så den er ikke det store problem.
#196 cyberzed 19 år siden
#197 davenport 19 år siden
#198 filmz-lbw 19 år siden
#199 cyberzed 19 år siden
#198 Du står lige og mangler 100 kr. ?
#200 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Jeg ved ikke, hvornår jeg skal få tid til at drikke kaffe og se samuraifilm :-)