Venter på et par fra Haderslev kommer og henter mit hardballgevær, står alligevel bare og samler støv, kan lige så godt sælge det. Derudover tager jeg snart hjem til de gamle indtil søndag. Bliver hårdt at undvære nettet så længe, især nu, hvor der er World Series of Poker, som jeg gerne vil følge med i :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og sveder over nogle lønforhanlings aftaler og breve, samt en masse andet der er dumpet ind de sidste par dage som skal laves i denne uge. God man kan se frem til at skulle i biffen på Lørdag :)
Skal lige ud og løbe en tur rundt om søerne, så spise en 50 kr's prociutto sandwich med soltørrede tomater og ost og så hygge mig i kælderen til et par gode film :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder og sveder af efter turen i fitnesscenteret. Den fik en ekstra tand i dag, da de sidste 4 dage er gået med rimelig øl, samt masser af slik, junkfood og GT's.
Nok også derfor af mine data var nøjagtigt det samme som sidste mandag. Nu overvejer jeg aftenen skal gå med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#201 dyg 19 år siden
#202 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#203 filmz-Bruce 19 år siden
Skal lige ud og løbe en tur rundt om søerne, så spise en 50 kr's prociutto sandwich med soltørrede tomater og ost og så hygge mig i kælderen til et par gode film :)
#204 lagoni 19 år siden
#205 DarkLight 19 år siden
Nok også derfor af mine data var nøjagtigt det samme som sidste mandag.
Nu overvejer jeg aftenen skal gå med.
#206 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har besluttet at tage hjem, for nu gider jeg ikke mere i dag ... kun 12 timer efter jeg startede ... GAAAAB !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#207 filmz-sanjo 19 år siden
Håber at jeg kan få nogen billeter ;)
#208 mini_jette 19 år siden
Coooool, yeah me too..!
#209 elwood 19 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#210 DarkLight 19 år siden