meget underholdene program, og selv om filmene måske ikke får så meget screentime, så er det perfekt til at fortælle om obskure film, man ikke kendte til og som faktisk er noget ved og se.
Jeg skriver et resume igen som jeg plejer, men jeg håber nogen kan skrive et resume af filmene næste tirsdag fordi der er jeg på spejderlejr, så jeg satser på nogen lige vil notere filmene ned der bliver vist næste gang, måske skrive lidt om hver især af dem.
Hvis ikke så bare lige notere hvilke film der blev vist, så jeg selv kan slå dem om.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Onsdag: midt på ugen... Der er lige langt begge veje.. Fredag virker som en fjern, sløret drøm, der venter langt ude i fremtiden. Jeg føler mig som en mand strandet i ørkenen, med et fatamogana som eneste følgesvend, og en tom vandflaske aflagt flere kilometer bag mig..
Jeg vender mig aldrig til det der arbejde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#211 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212 DarkLight 19 år siden
#213 elwood 19 år siden
meget underholdene program, og selv om filmene måske ikke får så meget screentime, så er det perfekt til at fortælle om obskure film, man ikke kendte til og som faktisk er noget ved og se.
Jeg skriver et resume igen som jeg plejer, men jeg håber nogen kan skrive et resume af filmene næste tirsdag fordi der er jeg på spejderlejr, så jeg satser på nogen lige vil notere filmene ned der bliver vist næste gang, måske skrive lidt om hver især af dem.
Hvis ikke så bare lige notere hvilke film der blev vist, så jeg selv kan slå dem om.
#214 Bates 19 år siden
#215 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg er nået at blive lidt småfuld, men pyt.. det er jo bare arbejdsdag i morgen. ;)
#216 elwood 19 år siden
jeg synes ikke jeg kan finde det nogen steder nemlig.
#217 filt 19 år siden
#218 elwood 19 år siden
så den er hermed bestilt 8-)
#219 davenport 19 år siden
Jeg føler mig som en mand strandet i ørkenen, med et fatamogana som eneste følgesvend, og en tom vandflaske aflagt flere kilometer bag mig..
Jeg vender mig aldrig til det der arbejde..
#220 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg ved hvad du mener, men ok.. det hjalp heller ikke at jeg kvalte 10-15 øl på et værtshus i går aftes.