Jeg fik også en håndfuld bryg igår.. Nok derfor at jeg er slap i koderne i dag..
Men jeg er ikke din afløser DL, for jeg har ikke noget lys for enden af tunnelen. Den næste ferie er sidst i december :´(
mmm..Lune rundstykker... Så skulle man sidde i haven, med dagens avis og en kop kaffe - and no worries in the world! - igen: Bare jeg vinder i lotto, så er det adios and mucharcos!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Griner lidt af denne meddelelse fundet på opslagstavlen på Center for Engelsk: Reeksamen i Sprogbeskrivelse og -anal. 23. august. Tør man vide hvordan sådan en foregår..?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvis jeg fortalte dig det, ville du ikke turde at gå uden for en dør længere. Bare glem at du nogensinde så det, og tak din skaber for at du ikke skal gå ind i det rum!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og hører Hobitten på DR Litteratur, læst op af Ove Sprogøe. Fantastisk :) Han har en rigtig fed Gollum-stemme. Men hvorfor siger han Gandalf med stumt d? Han siger gand-alf i stedet for gan-dalf.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg fryser... Efter temp næsten hele sidste uge lå omkring 30 grader indendøre, er den nu faldet til lige under 20... *brrrr* Ellers nyder jeg min fridag...den næste jeg har er ikke før næste lørdag...suuuk
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#221 DarkLight 19 år siden
Det ser ud til at du en min afløser nu jeg har ferie :P
Selv er jeg ved at varme rundstykker.
#222 davenport 19 år siden
Men jeg er ikke din afløser DL, for jeg har ikke noget lys for enden af tunnelen. Den næste ferie er sidst i december :´(
mmm..Lune rundstykker... Så skulle man sidde i haven, med dagens avis og en kop kaffe - and no worries in the world!
- igen: Bare jeg vinder i lotto, så er det adios and mucharcos!
#223 lagoni 19 år siden
#224 cyberzed 19 år siden
#225 davenport 19 år siden
Bare glem at du nogensinde så det, og tak din skaber for at du ikke skal gå ind i det rum!
#226 tiny 19 år siden
#227 mini_jette 19 år siden
Ellers nyder jeg min fridag...den næste jeg har er ikke før næste lørdag...suuuk
#228 filmz-sparrowed 19 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/21084/#first