Der er flyttedag på arbejde i dag. Alle økonomiske sagsbehandlere flytter ned i byen, og vi skal have Integrationen herop. Så det vrimler med flyttemænd, og telefonerne ringer off the hook..
..Og kæresten har lige ringet, at vi skal gennem en insemination for at få børn, så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal føle lige nu??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder op arbejdet, og ja - der sker ikke det helt store.. mon ikke det er et lidt skidt tegn, når man spekulere på hvornår man dog har fri, når der er 7 timer til.. *suk*
edit : Jo, så fik jeg at vide igår, at der kommer en ekstra regning på ca 5000kr, for varmt vand, over det sidste år.. hvordan kan det lige hænge sammen ?
Nu har jeg også fået en idé til idag, jeg vil automatisere en process, og fremgansmåde til diskreplacement i solaris. Så sker der da lidt idag :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Ja, hvis alt går vel, så er det det der sker. Men jeg ved ikke meget om insimenation, jeg skal bare levere "de små grå" ;) Men kæresten er helt færdig over at vi skal igennem det. Hun er så skruk, at der snart løber mælk til, og hun har så travlt med at det skal være NU! Nu må vi se hvad der sker...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6, der er jo RSS feeds til alle webcomics. I hvert fald dem jeg følger. Den smider man så ind i Sharpreader og voila. Et lille notice vindue hver gang en af dine comics bliver opdateret. De fleste vises endda i programmet, så du slipper for at besøge hjemmesiden.
Det bliver ikke nemmere uden massageolie.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#17 Hvis du skulle være lettere irriteret på SharpReader engang imellem så kan jeg anbefale RSS Bandit, skiftede selv væk fra SharpReader fordi jeg synes den var lidt for ustabil
#11 davenport 19 år siden
Så det vrimler med flyttemænd, og telefonerne ringer off the hook..
..Og kæresten har lige ringet, at vi skal gennem en insemination for at få børn, så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal føle lige nu??
#12 filmz-herskegut 19 år siden
Sidder op arbejdet, og ja - der sker ikke det helt store.. mon ikke det er et lidt skidt tegn, når man spekulere på hvornår man dog har fri, når der er 7 timer til.. *suk*
edit :
Jo, så fik jeg at vide igår, at der kommer en ekstra regning på ca 5000kr, for varmt vand, over det sidste år.. hvordan kan det lige hænge sammen ?
Nu har jeg også fået en idé til idag, jeg vil automatisere en process, og fremgansmåde til diskreplacement i solaris. Så sker der da lidt idag :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#13 davenport 19 år siden
Men kæresten er helt færdig over at vi skal igennem det. Hun er så skruk, at der snart løber mælk til, og hun har så travlt med at det skal være NU!
Nu må vi se hvad der sker...
#14 filmz-Mifan 19 år siden
#15 McPeter 19 år siden
Behøver jeg sige at slutningen af sætningen ikke gave mening? ;-)
#16 filmz-Mifan 19 år siden
#17 DarkLight 19 år siden
Den smider man så ind i Sharpreader og voila. Et lille notice vindue hver gang en af dine comics bliver opdateret. De fleste vises endda i programmet, så du slipper for at besøge hjemmesiden.
Det bliver ikke nemmere uden massageolie.
#18 cyberzed 19 år siden
#19 DarkLight 19 år siden
Ctrl + Shift + R for at markerer tingene som læst. Hvilken SADIST har besluttet det?!!
#20 stefsims 19 år siden
Morer mig over denne strip fra WulffMorgenthaler emperiet.
Ellers ligger jeg på sofaen og plejer ryggen. Det lader til nederste ryghvirvel har sat sig rigtigt godt fast. Øv røv... Det gør nass.