#39 og evt andre på #filmz.dk, Jeg vil godt lige smide en kommentar mht. hårvoks.
DFI voks er simpelthen det bedste jeg har prøvet. Det er en meget kraftig vandbaseret voks, der holder hele aftenen. Håret bliver ikke fedtet som med en fedtbaseret voks, og det er nemt at få ud af håret og af fingrene igen.
Er lige kommet hjem efter en lang dag sammen med mit barnebarn, min svoger og svigerinde og mange andre, hvor vi bl.a. var nede ved den lokale flod og skov, efter en god god gaatur havde vi en rigtig god middag med masser af god mad og oel, men nu skal der soves for her er den 00:30.
#45 Barnebarn ligefrem, troede ikke vi havde nogen mor/far-fædre herinde der var aktive på forum'et :)
For de interesserede så kan jeg lige smække en kommentar på at jeg er kommet lidt videre med min dvd-liste, nu virker min konfiguration af den, så er det bare lige admin delen der skal fikses.
Skal til at redde sidste tredjedel af min eksterne harddisk. Har fået restaureret de to dele med musik og fotos på og mangler nu kun backup-delen med mine ghostimages og gamle dokumenter etc. Brugte hele dagen i går på det og fortsætter nu i samme dur...
Og i eftermiddag skal jeg ned og klage i HiFi-Klubben. Min NAD T753v2 har nemlig et problem jeg skal have lavet. Når jeg tænder den så indenfor den første halve time slukker den 1-7 gange (det varierer ret meget) for lyden 1 sekund ad gangen og skriver "Overheat" på displayet meget, meget kort tid. Og det er kun ved volumen på ca. -45 til -55 db, men ikke hvis jeg skruer op til fx -20 db. Har prøvet at pille alle højtalerkabler fra og sætte dem til igen, så det er ikke fordi to af dem rører hinanden eller en af dem rører stellet på anlægget. meget mærkeligt. Så nu må jeg ned til dem... æv æv æv... :-(
Er 8 timer ikke for lang tid at være på arbejde? Jeg synes jeg mister min motivation sidst på formiddagen, og vil hellere bare hjem. Jeg er bare så træt for tiden, modløs og bekymret. Jeg tror vi er tilbage ved en samme gamle lotto-snak, hvor jeg helst bare vil bo på en tropeø og leve af det jeg finder + almen luxus såsom en fedt udstyret bolig samme sted..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 El vez 19 år siden
Jeg vil godt lige smide en kommentar mht. hårvoks.
DFI voks er simpelthen det bedste jeg har prøvet. Det er en meget kraftig vandbaseret voks, der holder hele aftenen. Håret bliver ikke fedtet som med en fedtbaseret voks, og det er nemt at få ud af håret og af fingrene igen.
http://www.belairbeauty.com/brands/Dfi/5346.asp
Kan også fås hos en del frisører i dk.
5/5 !
#42 filmz-Bruce 19 år siden
Kan anbefale Osmo med de samme egenskaber.
#43 davenport 19 år siden
#44 DarkLight 19 år siden
#45 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#46 stefsims 19 år siden
#47 cyberzed 19 år siden
For de interesserede så kan jeg lige smække en kommentar på at jeg er kommet lidt videre med min dvd-liste, nu virker min konfiguration af den, så er det bare lige admin delen der skal fikses.
#48 McPeter 19 år siden
Og i eftermiddag skal jeg ned og klage i HiFi-Klubben. Min NAD T753v2 har nemlig et problem jeg skal have lavet. Når jeg tænder den så indenfor den første halve time slukker den 1-7 gange (det varierer ret meget) for lyden 1 sekund ad gangen og skriver "Overheat" på displayet meget, meget kort tid. Og det er kun ved volumen på ca. -45 til -55 db, men ikke hvis jeg skruer op til fx -20 db. Har prøvet at pille alle højtalerkabler fra og sætte dem til igen, så det er ikke fordi to af dem rører hinanden eller en af dem rører stellet på anlægget. meget mærkeligt. Så nu må jeg ned til dem... æv æv æv... :-(
#49 cyberzed 19 år siden
#50 davenport 19 år siden
Jeg synes jeg mister min motivation sidst på formiddagen, og vil hellere bare hjem.
Jeg er bare så træt for tiden, modløs og bekymret.
Jeg tror vi er tilbage ved en samme gamle lotto-snak, hvor jeg helst bare vil bo på en tropeø og leve af det jeg finder + almen luxus såsom en fedt udstyret bolig samme sted..