Er lige kommet hjem efter en underlig forelæsning. Vi har brugt ca. 2 timer på at aflæse en 2*2 tabel. Godt at man har haft matematik på forrige semester ellers havde vi da aldrig været i stand til at lave den slags.
På vej hjem var jeg lige et smut i netto. Nu ved jeg godt at man ikke forventer det store af Nettos prisskilte og den slags. Men den her tager godt nok priser: øhhh Hvad var endnu mere underligt, var at alle på nær en 2kilos pakke var væk.
Hmm jeg har nok fået for lidt kaffe i dag siden jeg ryster sådan på hånden. Men priserne er altså 7.95 for 1kg og 17.95 for 2kg.
Sidder og stener på arbejdet... har lige programmeret en lille side der kan hente alle mine webcomics på en gang... og nu surfer jeg bare efter mere info om "The Hobbit" produktionen.
#1 Scherlund 19 år siden
På vej hjem var jeg lige et smut i netto. Nu ved jeg godt at man ikke forventer det store af Nettos prisskilte og den slags. Men den her tager godt nok priser: øhhh
Hvad var endnu mere underligt, var at alle på nær en 2kilos pakke var væk.
Hmm jeg har nok fået for lidt kaffe i dag siden jeg ryster sådan på hånden. Men priserne er altså 7.95 for 1kg og 17.95 for 2kg.
#2 filmz-Mifan 19 år siden
#3 dyg 19 år siden
#4 Martindan 19 år siden
- bøder der skal betales.
- FCK i Champions League (skal drikkes godt til der)
- Copenhagen International Film Festival
og betaler selv de 2 ugers ferie her sidst i September...
I am dead broke and down counting......
#5 DarkLight 19 år siden
#6 dyg 19 år siden
Dem jeg kiggede på tilgik man via web-services, jeg ville lave et lille windows-program, men hhravn-siden dækkede mit behov fint.
#7 lagoni 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-lbw 19 år siden
#10 filmz-incubus 19 år siden