Gravatar

#1 Scherlund 19 år siden

Er lige kommet hjem efter en underlig forelæsning. Vi har brugt ca. 2 timer på at aflæse en 2*2 tabel. Godt at man har haft matematik på forrige semester ellers havde vi da aldrig været i stand til at lave den slags.

På vej hjem var jeg lige et smut i netto. Nu ved jeg godt at man ikke forventer det store af Nettos prisskilte og den slags. Men den her tager godt nok priser: øhhh
Hvad var endnu mere underligt, var at alle på nær en 2kilos pakke var væk.

Hmm jeg har nok fået for lidt kaffe i dag siden jeg ryster sådan på hånden. Men priserne er altså 7.95 for 1kg og 17.95 for 2kg.
Gravatar

#2 filmz-Mifan 19 år siden

Sidder og stener på arbejdet... har lige programmeret en lille side der kan hente alle mine webcomics på en gang... og nu surfer jeg bare efter mere info om "The Hobbit" produktionen.
~ Mifan
Gravatar

#3 dyg 19 år siden

#2 - Jeg var også ved det engang, men opdagede så, at en vens ven havde gjort det før mig, så den bruger jeg nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Martindan 19 år siden

sidder og har nedtur over min mangel på økonomi og ser frem til en måned der vil ruinere mig totalt på grund af

- bøder der skal betales.
- FCK i Champions League (skal drikkes godt til der)
- Copenhagen International Film Festival

og betaler selv de 2 ugers ferie her sidst i September...

I am dead broke and down counting......
for cryin' out loud......
Gravatar

#5 DarkLight 19 år siden

#2, #3, nååå. Det der hedder RSS feeds? Godt så :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 dyg 19 år siden

#5 - Det der hedder RSS feeds? Huh? Kender du et RSS-feed der dagligt opdateres med adresserne til de comics jeg gerne vil se?

Dem jeg kiggede på tilgik man via web-services, jeg ville lave et lille windows-program, men hhravn-siden dækkede mit behov fint.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 lagoni 19 år siden

Lige nu spiser jeg knækbrød.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 elwood 19 år siden

sidder og læser om Wii, og de spil jeg ikke har meget info på.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-lbw 19 år siden

#8 Fornuftigt min ven. Shape up! :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#10 filmz-incubus 19 år siden

Har lige hentet vasketøj og set nogle afsnit af Lost S1 her til aften. Ellers ikke så meget andet. Går snart i seng!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: