Chandler: Der er ikke nogen jobopslag for tiden, og jeg har hørt en af vores samarbejdspartnere, men de havde ingen stillinger ledige for tiden. Men jeg vil gerne ind for det private. Både løn og arbejdsforhold er bedre. Jeg har jo også en masse erfaring med at afholde kurser og foredrag osv., så jeg håber der viser sig noget engang. Hvis der er nogen der har forslag, så bare sig til. Jeg vil gerne PMe mit CV...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige konstateret at min netforbindelse derhjemme er gået ned igen.
Jeg har webspeed, og her i den seneste tid, afbryder min forbindelse konstant, selv hvis jeg kun forlader pc'en i fem min.
jeg tændte min pc inden jeg tog på arbejde og noterede den nuværene ip ned, og prøvede så at pinge den en gang i mellem, indtil jeg ikke fik svar mere.
Det er mega træls, især hvis man f.eks. har sat en stor spil demo på ja 1.5 GB som nogen fylder, til at hente om natten og, når man så vågner ser man at den har afbrudt forbindelsen bummer.
gennemgår lige kablerne når jeg kommer hjem, men det tyder på en tdc fejl.
Andre med Webspeed der har oplevet dette ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har Webspeed (lidt endnu), men har ikke oplevet sådanne problemer. Som du selv er inde på, så tyder det på en fejl hos udbyderen, det kunne muligvis være kabelmodemmet som laver ballade.
#74 - 1.5gb, det tager lige rundt regnet en halv time at hente :] mmm 8mbit.
Det er godt nok længe siden, at jeg sidst har hørt folk have problemer med WebSpeed, men her på egnen havde folk enormt mange problemer med WS for 3-4 år siden. Mange af mine venner skiftede til adsl pga alt for ustabile linier, alt for høje pingtider og et uacceptabelt pakketab.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#71 davenport 19 år siden
Der er ikke nogen jobopslag for tiden, og jeg har hørt en af vores samarbejdspartnere, men de havde ingen stillinger ledige for tiden.
Men jeg vil gerne ind for det private. Både løn og arbejdsforhold er bedre.
Jeg har jo også en masse erfaring med at afholde kurser og foredrag osv., så jeg håber der viser sig noget engang.
Hvis der er nogen der har forslag, så bare sig til. Jeg vil gerne PMe mit CV...
#72 lagoni 19 år siden
#73 cyberzed 19 år siden
#74 elwood 19 år siden
Jeg har webspeed, og her i den seneste tid, afbryder min forbindelse konstant, selv hvis jeg kun forlader pc'en i fem min.
jeg tændte min pc inden jeg tog på arbejde og noterede den nuværene ip ned, og prøvede så at pinge den en gang i mellem, indtil jeg ikke fik svar mere.
Det er mega træls, især hvis man f.eks. har sat en stor spil demo på ja 1.5 GB som nogen fylder, til at hente om natten og, når man så vågner ser man at den har afbrudt forbindelsen bummer.
gennemgår lige kablerne når jeg kommer hjem, men det tyder på en tdc fejl.
Andre med Webspeed der har oplevet dette ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#75 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har Webspeed (lidt endnu), men har ikke oplevet sådanne problemer. Som du selv er inde på, så tyder det på en fejl hos udbyderen, det kunne muligvis være kabelmodemmet som laver ballade.
#76 dyg 19 år siden
Det er godt nok længe siden, at jeg sidst har hørt folk have problemer med WebSpeed, men her på egnen havde folk enormt mange problemer med WS for 3-4 år siden. Mange af mine venner skiftede til adsl pga alt for ustabile linier, alt for høje pingtider og et uacceptabelt pakketab.
#77 Razzia 19 år siden
#78 elwood 19 år siden
hehe ja det ville ikke være ringe med sådan en linie, men det ikke muligt på nuværne tidspunkt for mig, plus det koster sikert også en pæn del 8-)
#79 dyg 19 år siden
#80 elwood 19 år siden