#90 Velkommen i klubben! Hun kan sgu da bare vise, hvad hun føler i første omgang. Hader kvinder, som spiller det spil. Havde en date med én sidste år, som forsøgte et spil, så jeg ikke anede, hvor jeg havde hende. "Desværre, det er min tid for kort til" og skred. Absolut en af mine bedre egenskaber! :)
Kort sagt. Du gjorde det helt rigtige, Bogie ville være stolt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#90+94 Ja ... *suk* Can't live with 'em ... can't kill 'em.
-
Min uhæmmede nysgerrighed driver mig til at søge jeres hjælp: Jeg har lige fået mail fra min redaktør, der skriver, at min bog er blevet anmeldt i Weekendavisen. Og så skriver han ikke en skid mere! Hvordan lød dommen? Negativ? Positiv? Not a friggin' clue! Aargh!
Der skulle vel ikke være én af jer derude, der tilfældigvis har købt omtalte avis idag?
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg er lige kommet hjem fra Palads, hvor jeg så "Clerks II". Ikke Smiths bedste film og ikke i liga med den første film, men uhyre underholdende og lækkert at se Dante og Randall igen.
#91 cyberzed 19 år siden
#92 McPeter 19 år siden
Se bare denne her:
http://break.com/index/928gal26.html
Op med humøret - det er weekend! :-)
#93 Martindan 19 år siden
thanks guys :)
det hjælper på humøret.
#94 filmz-Bruce 19 år siden
Kort sagt. Du gjorde det helt rigtige, Bogie ville være stolt!
#95 Captain Vallo 19 år siden
Ja ...
*suk*
Can't live with 'em ... can't kill 'em.
-
Min uhæmmede nysgerrighed driver mig til at søge jeres hjælp:
Jeg har lige fået mail fra min redaktør, der skriver, at min bog er blevet anmeldt i Weekendavisen. Og så skriver han ikke en skid mere! Hvordan lød dommen? Negativ? Positiv? Not a friggin' clue!
Aargh!
Der skulle vel ikke være én af jer derude, der tilfældigvis har købt omtalte avis idag?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#96 filmz-sanjo 19 år siden
#97 Captain Vallo 19 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#98 filmz-Kadann 19 år siden
Den kan helt sikkert anbefales. :)
#99 filmz-Narniabæver 19 år siden
#100 filmz-Kadann 19 år siden