Gravatar

#81 filmfan 19 år siden

Til #14 og #61 husk nu at Diana Krall optræder i David Letterman showet i aften på Zulu.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#82 elwood 19 år siden

#81 har ikke Zulu, men hva det er heller ikke samme stemning som til hendes deciderede koncerter, så jeg overlever.

Men tak for heads uppen aligevel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#83 filmz-incubus 19 år siden

Sidder og venter på, at jeg bliver træt nok til at ku falde i søvn. Hvornår lærer jeg dog ikke at drikke kaffe efter kl 22, når jeg skal op kl 6 dagen efter???!!?!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#84 cyberzed 19 år siden

#61/#81 Kunne være jeg skulle få købt noget med hende...nogen anbefalinger?

Har lige taget et par baner i Company of Heroes, da det spil sluger min tid
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#85 Martindan 19 år siden

lige kommet hjem fra festivalen og skrevet endnu et indlæg i min festival tråd.
for cryin' out loud......
Gravatar

#86 elwood 19 år siden

#84 et kombi svar stykket sammen fra min og Crystalstar1200's udtalel'ser

jeg anbefaler Live in Paris, og All For you - A Dedication to the Nat King Cole Trio, jeg sikker på Crystalstar1200, også har et par anbefalinger, han virker trods alt som den der kender hende best, og så har "svinet" været til hendes koncerter 8-)

Og hvis du virkelig falder for hendes musik som os andre har gjort, så anbefaler jeg straks Live in paris DVD'en snup et godt glas årgangs cola eller vin hvis du er til det hehe, og læn dig tilbage og nyd en Diana Krall i topform, til en ja selv om det er satans stort der hun spiler, så er det sku meget intim stemning.

Men start ud med to albums, og hvis det fænger ja så køb hele baduljen, hun spænder meget vidt synes jeg i hendes musik, bare lydt til Case of you fra hendes Live In Paris, så høre man virkelig hendes talent, satme et smuk nummer, og den mere lystige Let's fall in love, er et rigtig hyggeligt nummer, i mangel af bedre ord 8-)

Crystalstar1200 har det her at sige, taget fra en tidligere snak, hvor jonasgr, netop spørg om det samme som dig.

Live in Paris er god af flere grunde, dels viser den hende, hvordan hun er live og hendes meget nære måde at have publikum i lune hånd, men også at man både får hende med orkester og i næste trio stil som hun startede i sin tid.

All for You cd'en kan jeg også bakke op om for den byder på både stille og smukke ballader, men også rytmisk trio musik.

Jeg vender dog stadig tit tilbage til Only Trust Your Heart CD'en for der er gode soloer på den både fra hende og de andre musikere.

When I Look in Your Eyes tager hun dig med på en kærligshedsrejse både med og uden orkester, med bl.a. et nummer skrevet af Clint'en til hans film "True Crime".

The Girl in the Other Room får vi den rene Krall da hun har skrev de fleste numrene selv sammen med ægtemande Elvis Costello, det virkelig viser at hun også selv kan.

Spring ud i det, men vent dog lidt med Only Trust Your Heart og Stepping Out, hvis du ikke er den store jazz fan.
Gravatar

#87 McPeter 19 år siden

Status fra axel vedr. Fellowship Complete Recordings soundtrack.
Bestilt fra leverandør
Bekræftet afsendt fra leverandør. Såfremt alt får vel forventes varen videresendt til dig indenfor to arbejdsdage.

Sådan
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#88 lagoni 19 år siden

#86 - elwood, lige noget andet, men var det ikke dig der snakkede om serien House M.D. engang? Kan du huske hvornår den starter på dansk tv? Jeg så en reklame for den, men kan ikke huske hvilken kanal eller dato, bare at den starter kl 21...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#89 elwood 19 år siden

#88 jo den sku starte på kanal4 og det jeg hørte var September, men hvis det var sandt så er det eddermadme dårlig info, hvis den er startet, eller også er den rykket.

Ihvertfald jeg glæder mig sindsyg til at se den, så hvis du opsnapper noget, så giv lige besked.
Gravatar

#90 Martindan 19 år siden

sidder og har nedtur.

1. min løn bliver først udbetalt på mandag og det medfører naturligvis at der skal ændres i planerne for weekenden.

2. en værre sag med mig og en pige. I går var hun kold og ikke lettere selskabelig (for at sige det mildt). i dag da hun forsøgte at skabe kontrakt og være sød, så var det mig der - på grund af min "ære" og ego ville sige to kan spille det spil - var kold og afvisende.
flot. synes jo hun er sød, men ja tænker ikke klart i de situationer.

fuck mig, dårlig karma all around.
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: