Gravatar

#101 chandler75 19 år siden

Ok, hvilke? (er nysgerrig og kan ikke vente) :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#102 filmz-Kadann 19 år siden

#101 -

På den musikalske front. :) Ikke at jeg regner med at det er en stor spoiler, men alligevel..

Jay & Silent Bob spiller ved to lejligheder lidt musik af King Diamond aka Kim Bendix Petersen - jeg kan dog ikke huske om det var numre med bandet King Diamond eller Mercyful Fate
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#103 chandler75 19 år siden

Hehe, ok.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#104 Scherlund 19 år siden

Er lige kommet hjem fra Tour de Chambre. Er pænt vissen, men har bestemt mig for at være vågen til der kommer F1. Ved bare at hvis jeg lægger mig til at sove nu, vågner jeg først kl. 12.

Vandt aftens konkurrence for bedste tema. Havde pyntet op til børnefødselsdag. Komplet med Balloner, serpentiner, flag, disney dug og kopper. Som drikkelse var den ædle røde sodavand blevet hentet og fortyndet med Jägermeister.
Gravatar

#105 Martindan 19 år siden

sidder og hænger med tømmermænd....

og..... er ved at varme op til FCK/Brøndby i dag.

KOM NU FCK!!!! og så har Bella bare at score i dag......
for cryin' out loud......
Gravatar

#106 dolphinfriendly 19 år siden

Dagen derpå er jeg ved at komme mig over en af de absolutte største filmoplevelser til dato, efter at have set "The Fountain" i nat. Det er svært at beskrive hvor helt igennem fremragende filmen er, eftersom den er så overvældende og mesterlig på alle tænkelige planer og måske en af de eneste film hvor jeg stort set er blevet mættet på alle de niveauer en film skal ramme. Aronofsky har med denne film placeret sig som den absolut bedste unge amerikanske instruktør i mine øjne, måske bedste amerikanske instruktør i det hele taget.

Jeg vil gå så langt at kalde den her blandt årtiets film, til trods for der endnu er et par år at gå på. :)

Gravatar

#107 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg har lige set Black Beauty fra 1994 på video, og jeg har haft en CD rom med denne film, og en tegneserie, men jeg kan ikke finde dem længere.

Engang gik jeg til ridning i den by hvor jeg boede med min mor.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#108 elwood 19 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#109 filmz-sanjo 19 år siden

Genialt :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#110 elwood 19 år siden

Har lige set The Unit, kan faktisk godt li den serie, Dennis Haysbert er jo altid sej i hans roller stortset.

Og så kan jeg godt li hele vekslingen, mellem at være på mission og hjemmefronten, hvor man ser havd der sker når teamet ikke er på mission, men istedet måske er hjemme ved deres koner, eller har en intern konflikt på holdet som skal løses.

God lille søndags action serie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: