Jeg har ondt i min tand og skal i morgen til at ringe rundt til tandlæger for at finde en tid meget snart. Dumme tænder, me jeg bliver nødt til at det - jo længere jeg venter, jo værre for både tanden og min pengepung.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#182 Tja...en kat er renlig fra det tidlige killingestadig (den skal lige lære det af sin mor først), og selvom en kat bliver sølet til i mudder eller lign., så behøver man ikke at vaske den, for det kan den sagtens klare selv (ihvertfald størstedelen af katte). Kan man sige det om hunde ;)
Damn! Jeg håber at du har god plads, hvis du skal have sådan en hund ;) Jeg vil også gerne have hund på et tidspunkt :) Men det bliver nok en Labrador eller en Golden Retriver ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#186 Nåååårh....en lille mittetat ;) Er hun en Norsk skovkat eller er hun bare langhåret? :) Har desvære ingen digi-billeder af mine, men min hankat ligner fuldstændig en Whiskat-kat :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Ja, den er 3/4 skovkat. Den store vi har er faren, og han er 100% norsk. Så hvis du kender nogen der skal ha parret, så har han løgene intakt stadig ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#181 filmz-incubus 19 år siden
Overvejer at gå ud på køkkenet og få et stykke kage, som min nabo har bagt. Mmmmmmmmmmm.... Brownie!!!!!!!!!!
#182 cyberzed 19 år siden
Når jeg skal have hund næste sommer/efterår bliver det en Alaskan Malamute
#183 lagoni 19 år siden
#184 filmz-Narniabæver 19 år siden
#185 filmz-Asta 19 år siden
Damn! Jeg håber at du har god plads, hvis du skal have sådan en hund ;)
Jeg vil også gerne have hund på et tidspunkt :) Men det bliver nok en Labrador eller en Golden Retriver ;)
#186 davenport 19 år siden
http://img157.imageshack.us/img157/171/malougz5.jp...
Hun er dog blevet lidt større..
#187 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 davenport 19 år siden
#189 filmz-Asta 19 år siden
Har desvære ingen digi-billeder af mine, men min hankat ligner fuldstændig en Whiskat-kat :)
#190 davenport 19 år siden