Gravatar

#171 elwood 19 år siden

Bummer har selv været der, jeg er praktistalt blind uden mine briller, har heldigvis nogle af mine gamle briller liggene derhjemme, i tilfælde som disse, de er lidt små, men jeg kan klare mig gennem dagen med dem på.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#172 Captain Vallo 19 år siden

Jeg har endnu ikke hørt en flyvende fis fra Troldspejlet, men i mit naive sind håber jeg hver mandag på en anmeldelse. ;o)
Til gengæld har jeg fået lidt af den fede eksponering på bla fortæaelingen.dk og af gamer-guru Thomas Tanggaard i hans blog på Game Reactors hjemmeside. Han skulle gerne komme med sin anmeldelse i dag ...
Der var i øvrigt også en hæderlig anmeldelse i sidste uges Weekendavisen.

Jeg kom gerne til Kolding, men jeg tvivler på, at der er nogen (udover dig), der overhovedet har hørt om UlveBrigaden. Og dermed kan jeg jo ikke sende en flok knægte ud for at købe film til mig. ;0)
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#173 McPeter 19 år siden

#166 - hvor mange fingre holder jeg op her? ;-)

/
------
-------
--
--

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#174 Scherlund 19 år siden

Sidder på uni og tjekker mail, da jeg har været uden internet der hjemme siden 03/10 om aftenen. Den eneste forklaring vi har fået fra FKO er at forbindelse til os er væk. Det er dejligt med den slags informationsniveau.

Dog fik vi at vide at alle timer på torsdag og fredag i næste uge er aflyste. Det var lige 2 dages ekstra ferie. Lækkert.
Gravatar

#175 davenport 19 år siden

Er der ikke nogen der gider hjælpe mig på tagwallen, med den film fra 60erne?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#176 Scherlund 19 år siden

Har lige fået svar fra FKO.

4. oktober så netgruppen kort på det, men fandt ikke en løsning. De ser sikkert nærmere på det i aften den 5. oktober.

Ikke lige frem det man kalder god service. Men sådan er det vel når man sætter frivillige til at drive et netværk. De ville nok arbejde hurtigere hvis det var hele nettet der var noget galt med. Men nu er det kun 80 brugere ud af ca. 2200. Det værste er at man er tvunget til at betale til skramlet lige meget om man bruger det eller ej. Men man begynder da kraftigt at overveje at få noget andet net. Det er bare mange penge at skulle af med ekstra.
Gravatar

#177 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 172 Skal ind og hente mit eksemplar i GAD i morgen :)

# 175 Hvilken film ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#178 elwood 19 år siden

surmuler over "nyheden" jeg har postet i konsol tråden.

Link
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#179 Captain Vallo 19 år siden

Yay! Hvor er jeg glad!
Så er der da solgt én ...
=oD
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#180 filmz-Asta 19 år siden

#157 Du aner da slet ikke hvad du snakker om ;) Hvorfor kan du ikke lide katte? De er betydelig mere renlige end hunde.... ;)

#161 De har også et rigtig godt sind :D Jeg må sige at jeg ikke helt er faldet for deres udseende, og jeg mere at det er meget unaturligt for en kat at se sådan ud....men søde, det er de :D
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: