Nyder (endnu engang) MoZez' So Still og min go' nat smøg efter en hektisk dag med Evermind. Jeg orker bare ikke at skrive historien ned nu ... Det var fedt, kreativt, totalt presset og ultimativt helt og aldeles nederen.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Ja, det er formentlig en flåt der har fået has på mig... satans små kræ! David og Goliat er ikke engang beskrivende nok til at forklare den ekstreme størrelsesforskel mellem mig og en flåt... :-)
Sidder og tjekker internettet ud. Var i Århus det meste af dagen i går, så fik ikke tjekket e-mails og diverse. På onsdag skal jeg så afsted igen, heldigvis er det bare Liechtenstein som DK skal møde. så den er vist ikke nødvendig at se.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#277 Jeg håber altså at du snart bliver normal igen -altså udseendesmæssigt ;) Men ok, 85 % chance for at lammelsen fortager sig, er da ret gode odds :D
Så var jeg oppe til eksamen kl 9, og fik et 7-tal. Så jeg bestod :D Godt at jeg ikke havde lagt en masse kræfter i mine rapporter, for SÅ var jeg blevet skuffet ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Tak til alle for de venlige hilsener. Jeg er pt. ved ret godt mod og satser stærkt på at jeg snart bliver normal igen - udseendemæssigt som Asta skriver. ;-)
#279 - tillykke med 7-tallet. :-) Hvad er det nu du læser?
#271 Captain Vallo 19 år siden
Jeg orker bare ikke at skrive historien ned nu ...
Det var fedt, kreativt, totalt presset og ultimativt helt og aldeles nederen.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#272 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg krydser også fingre herfra, det lyder i det mindste optimistisk med de 85%. :)
#273 Captain Vallo 19 år siden
Læser først dit indlæg nu.
Jeg er sgu ked af min totale mangel på medfølelse i post #271.
Best wishes herfra!
Nyd sygeplejerskerne.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#274 filmz-Bruce 19 år siden
#275 El vez 19 år siden
Og en lidt nyere,
#276 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 269 Puuha ... det lyder godt nok ikke rart, tror du at du er blevet bidt af en flåt ??? Unaset hvad så rigtig god bedring!
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#277 McPeter 19 år siden
#278 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#279 filmz-Asta 19 år siden
Så var jeg oppe til eksamen kl 9, og fik et 7-tal. Så jeg bestod :D
Godt at jeg ikke havde lagt en masse kræfter i mine rapporter, for SÅ var jeg blevet skuffet ;)
#280 McPeter 19 år siden
#279 - tillykke med 7-tallet. :-) Hvad er det nu du læser?