1. Blev ringet op her til aften af en læge der kunne bekræfte at det ER borelia jeg har, så det er altså den rigtige behandling jeg modtager. Dette gør jo at jeg højst sandsynligt bliver rask af det igen. Ved ikke om mine odds er blevet bedre end i går, men i det mindste ved jeg at de 85% gælder og at det ikke er en anden sygdom, som jeg ikke bliver behandlet for. Dejligt...
2. Tidligere fik jeg et opkald fra Hifi-Klubben at de altså ikke kunne løse fejlen i mit NAD-anlæg jeg afleverede for en måned siden. Så nu har jeg været ned og hente en splinter-ny NAD T753v2 Titanium hos dem. Dejlig service og ekstra godt eftersom jeg havde fået rabat da jeg købte den som demo-model. :-D
Så alt i alt har det været en ganske god dag selvom jeg er røver træt af alt den medicin. Men det er vel et godt tegn at man kan mærke kroppen arbejder på at bekæmpe det...
Synes også jeg havde brug for en god dag ind imellem alle de andre.... :-)
Glemte lige at skrive at pga mit nye anlæg tror jeg at jeg senere på aftenen når det er lidt mørkere udenfor smider Pitch Black DTS på for lige at teste det af. :-)
Selvom Eagles: Hell Freezes Over med Hotel California i DTS efterfulgt af Moria-scenen fra LOTR:FOTR i DTS egentligt allerede har overbevist mig... :-D
# 286 Tillykke og velkommen tilbage til filmz.dk/på nettet :)
Sidder og læser om LEAN da jeg skal til endnu et møde om det i morgen, da jeg er blevet LEAN abassadør. Håber at jeg kan blive færdig i god tid så jeg kan se lidt filmz :)
#281 filmz-Asta 19 år siden
Men jeg er først færdig d. 31 juli 2007
#282 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#283 Captain Vallo 19 år siden
Endnu engang tillykke med din eksamen.
Jeg gruer for jeres omgivelser på fredag ...
Give 'em Hell, Asta!
=oD
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#284 Martindan 19 år siden
god bedring og fight the bastard.
men godt du selv tager tingen med fightervilje, godt humør og optimistisk.
#285 filmz-Narniabæver 19 år siden
#286 filt 19 år siden
#287 McPeter 19 år siden
1. Blev ringet op her til aften af en læge der kunne bekræfte at det ER borelia jeg har, så det er altså den rigtige behandling jeg modtager. Dette gør jo at jeg højst sandsynligt bliver rask af det igen. Ved ikke om mine odds er blevet bedre end i går, men i det mindste ved jeg at de 85% gælder og at det ikke er en anden sygdom, som jeg ikke bliver behandlet for. Dejligt...
2. Tidligere fik jeg et opkald fra Hifi-Klubben at de altså ikke kunne løse fejlen i mit NAD-anlæg jeg afleverede for en måned siden. Så nu har jeg været ned og hente en splinter-ny NAD T753v2 Titanium hos dem. Dejlig service og ekstra godt eftersom jeg havde fået rabat da jeg købte den som demo-model. :-D
Så alt i alt har det været en ganske god dag selvom jeg er røver træt af alt den medicin. Men det er vel et godt tegn at man kan mærke kroppen arbejder på at bekæmpe det...
Synes også jeg havde brug for en god dag ind imellem alle de andre.... :-)
#284 - takker. :-)
#288 McPeter 19 år siden
Selvom Eagles: Hell Freezes Over med Hotel California i DTS efterfulgt af Moria-scenen fra LOTR:FOTR i DTS egentligt allerede har overbevist mig... :-D
#289 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 286 Tillykke og velkommen tilbage til filmz.dk/på nettet :)
Sidder og læser om LEAN da jeg skal til endnu et møde om det i morgen, da jeg er blevet LEAN abassadør. Håber at jeg kan blive færdig i god tid så jeg kan se lidt filmz :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#290 filmz-Kadann 19 år siden
Hvad blev det så for et kort? :)