Gravatar

#291 filmz-Narniabæver 19 år siden

Spiller Roland on the Ropes og Sultan's Maze på min Amstrad emulator.
Mig og min familie havde en Amstrad CPC 464.

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#292 filmz-herskegut 19 år siden

Tillykke med den gode nyhed :) altså NAD forstærkeren!
Det er da noget værre noget du har fået dig, håber du kommer ovenpå igen, 85% chance for at blive normal er jo også gode ods :-)

Hvad sker der her... mjae, Jeg skal mødes med en veninde om lidt, ellers er det TMF yearmix 1996-2005 der kører fra xbmc, hvad skulle jeg dog gøre uden det ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#293 lagoni 19 år siden

Jeg er lgie kommet tilbage fra at have set The Ancient Mariner (musikalsk dramatisering af Coleridges digt) i Teaterhuset. Jeg havde ikke læst digtet først, så var lidt tabt i handlingen. Men det var egentlig ligegyldigt, helt fantastisk oplevelse alligevel. Flot musik, god scenografi og dejlige skuespillere/sangere.

Dog lgie ved den forestilling er det lidt problem at jeg ikke kan lade være med at tænke på Monty Pythons Live at the Hollywood Bowl og John Cleese hver gang jeg hører ordet albatros...

#287 - godt med lidt fremgang. Men god bedring stadig :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#294 filt 19 år siden

#290, et ikke super-kort, men gratis fra en af min mors kolleger. Det fungerer ganske udmærket... især til prisen. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#295 Captain Vallo 19 år siden

Sidder her og er helt oppe at køre:

Jeg har modtaget en kontrakt på lydbogen til UlveBrigaden.
Har oven i købet fået lov til selv at indtale den ...

=oD
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#296 elwood 19 år siden

#295 ohhh sounds great, hmm tror jeg vil opspore et eksemplar af bogen på fredag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#297 McPeter 19 år siden

Fik set Pitch Black med super god DTS lyd i går på mit nye anlæg... da rulleteksterne kørte smuttede jeg ud for at børste tænder og da jeg kom tilbage og den stod i menuen var der ingen lyd. Heller ikke når jeg forsøgte at afspille ekstramateriale eller køre filmen igen... SUK!!!

Kan nu kun afspille radio, men kun i stereo. Kan ikke engang få test-signalet til at gå igennem. Det er dog lykkedes mig at få lyd fra DVD-afspiller ved at sætte den i CD-indgang. Skal dog først trykke op/ned på volumen før den gider give lyd fra sig. Virker som om den er på mute automatisk, men tro mig - det har jeg tjekket ca en milliard gange. Hvis jeg i menuen sætter min DVD-opsætning op til at modtage analog lyd fra CD-indgangen fungerer det stadig ikke, selvom jeg får lyd når jeg slår den over på CD-opsætning. MEGET MEGET MÆRKELIGT og ikke mindst PISSEIRRITERENDE!

Fordømt... Efter mit anlæg har været til rep i en måned og ombyttet til nyt holder det kun til én sølle film før det går itu...

Synes kraftedeme ikke jeg sidder i særligt meget held for tiden... var ellers lige så glad over at kunne komme til at se film igen her midt i al min redelighed... :-( Fordømt... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#298 McPeter 19 år siden

#295 - tillykke iøvrigt. Nu skal det hele jo ikke gå op i selv-hykleri. :-) Det lyder da alletiders. Vil du så gerne selv læse den op? Jeg ville måske overveje at få en "rigtig skuespiller" til det... eller Rune T. Kidde... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#299 Martindan 19 år siden

hvad handler Ulvebrigaden om?
for cryin' out loud......
Gravatar

#300 davenport 19 år siden

Handlingen er som følger:

Fejemanden og akrobaten Lille Flemming er fanget i jobbet som agern-kaster, og søger friheden, ved at danse sig gennem livet.
Senere møder han Turbo-Kongen fra Solrød, og sammen laver de firmaet "Rystepudser & Søn", hvor de banker rockere og smører hinanden ind i chokolade.
Slutningen drejer sig om et opgør med Lille Flemmings mor, en halt pelikan, der gennem flere år har flettet tunikaer af pølser.

Tror jeg...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: