Gravatar

#301 Martindan 19 år siden

#300 - med andre ord du ved det ikke :)
for cryin' out loud......
Gravatar

#302 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Holder pause fra LEAN, men skal tilbage om lidt men trængte lige til et skud filmz-romantik ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#303 Martindan 19 år siden

holder fri i dag, er fysisk smadret og sidder her og stener.

skal ud og forhåbentlig købe Stings nye cd til mig selv og Elton J's nye til min mor.

ved jeg burde kigge på min filmskole ansøgning men er total cooked over. kan ikke kringle den hverken åben eller videre, og har besluttet at lade den ligge i fred nogle dage.
for cryin' out loud......
Gravatar

#304 Captain Vallo 19 år siden

#296-298
Takker mange gange.

Jeg bad selv om at få lov.
Jeg har tidligere lavet lidt skuespil, men det gør jo ikke ligefrem én prof. Alligevel har jeg da en del erfaring i oplæsning af skønlitteratur gennem mit arbejde som lærer. Og jeg tænkte, at da jeg i flere sammenhænge har råbt op om, at jeg bare er en gammeldags historiefortæller, ville det virke lidt tåbeligt, at få en anden til det, når jeg nu endelig selv har chancen ...
Selvom Kidde kan fortælle en historie bedre end de fleste. =oD

Har du læst den, Davenport?!

Der står lidt om den her ...
... og en omtale her.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#305 stefsims 19 år siden

#304 Tror jeg vil ud og købe din bog på fredag. Eller kunne man måske købe et signeret exemplar af dig??

Ellers tænker jeg over hvem der mon laver en ny tråd.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#306 filmz-sanjo 19 år siden

Hvor lang tid har det taget dig, at skrive bogen? Er nu næsten færdig med at læse den og helt klart anbefalelsesværdig. Man kan godt se, at du interreser dig for film mediet.

Dybeste respekt til dig, for at kunne skrive en bog som denne. Fatter ikke hvordan I (forfattere), kan skrive så lange bøger, hvor finder i det henne :)..

Om et par år kommer der en filmatisering af Ulvebrigaden, starring Tobey Maguire as Erik, and so on :)

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#307 dyg 19 år siden

Skifter lidt mellem CNN og fodbold.. nu må de piloter da snart lære ikke at flyve ind i husene i NYC.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#308 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg skriver Over Hækken fan fics for øjeblikket, og her er en af mine først der hedder 'In The Simmer Night' der foregår efter filmen:

http://www.dreamworksfansite.com/talkback/showthre...
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#309 Captain Vallo 19 år siden

Jamen, køb den endelig. Køb to! Køb tre!!!
;)
Jeg har ikke flere frieksemplarer, jeg vil af med foreløbig. Sorry. Men hvis du gerne vil ha', at jeg generer din bog, ka' du bare sende den til mig. Så lover jeg at skrige af den, inden jeg sender den retur. =D

Pudsigt ...
Jeg tænker osse på en ny tråd.

Det tog 1½ års ukoncentreret arbejde. Der er sgu ikke så meget tid og overskud til det i hverdagen ...

Det er lidt lissom at lave film på den fedest tænkelige måde:
Du skal bare udtænke lige præcis den film, du godt gad at gå i biffen for at se. Så skriver du ned, hvad du "ser". Og det bedste af det hele: Der er ingen budgetbegrænsninger!

Og Nej.
Ikke Tobey Maguire ...
Langt fra.
;)
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#310 chandler75 19 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: