# 14 og 15 Takker for de gode tanker, meeen ... Tja ... det bliver nok en stille uge i sengen og med klap for det venstre øje :(
Har lige været hos lægen, for ikke nok med han har sendt mig til flere undersøgelser, næææ der var også en abnormalitet på venstre øje og låg, som efter alt at dømme kun kan fjernes med kniv :...(
Har sidet det meste af dag og prøvet at få det "Joomla" hjemmeside tjuhej op at køre på mit site.......men f..k nu gider jeg ikke mere fatter ikke hvordan det funger.
God bedring Crystalstar. Synes sku du skranter meget for tiden. Har du undersøgt dine omgivelser? (Fugt, mobilantenner, elledninger osv..)
For mit vedkommende sidder jeg og venter på gratis morgenmad, da en kollega rejser i dag. Faktisk den jeg har det bedst med, så det er på éen gang trist og godt. Hun skal videre til noget nyt og bedre, og det glæder jeg mig selvfølgelig over, men det bliver sku noget tomt uden..
Ser frem til weekend. Er blevet inviteret over til de gamle (eller inviteret mig selv) i morgen for at se boksning. Jeg har hverken DK4 eller ARD, så jeg må ud af huset for at se Kessler. Men de grå har huset fuld af rødvin, så jeg satser på en omgang pis i cockpittet søndag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ah, jeg har ryddet op på mit skrivebord, så nu ligger der ikke alt muligt lort og flyder. Jeg har lyst til at sidde på en sydhavsø, med en iskold, vodkaholdig drink og se ud over et azur-blåt hav, mens en stille brise af varm luft leger mellem palmerne, og den eneste lyd er stille bølger der langsomt kaster sine dovne bevægelser indover det hvide sand...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har lige været hos lægen, for ikke nok med han har sendt mig til flere undersøgelser, næææ der var også en abnormalitet på venstre øje og låg, som efter alt at dømme kun kan fjernes med kniv :...(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 filt 19 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#24 filmz-Bruce 19 år siden
#25 chronaden 19 år siden
Red Warszawa eller Robin Williams :D?
#26 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#27 filmz-herskegut 19 år siden
Held og lykke med prøven! var selv i samme situation for 1 måned siden :) Hvad har dit svendeprøve projket bestået af ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#28 aknot 19 år siden
så NU skal der ses film!!
#29 davenport 19 år siden
For mit vedkommende sidder jeg og venter på gratis morgenmad, da en kollega rejser i dag. Faktisk den jeg har det bedst med, så det er på éen gang trist og godt. Hun skal videre til noget nyt og bedre, og det glæder jeg mig selvfølgelig over, men det bliver sku noget tomt uden..
Ser frem til weekend. Er blevet inviteret over til de gamle (eller inviteret mig selv) i morgen for at se boksning. Jeg har hverken DK4 eller ARD, så jeg må ud af huset for at se Kessler.
Men de grå har huset fuld af rødvin, så jeg satser på en omgang pis i cockpittet søndag.
#30 davenport 19 år siden
Jeg har lyst til at sidde på en sydhavsø, med en iskold, vodkaholdig drink og se ud over et azur-blåt hav, mens en stille brise af varm luft leger mellem palmerne, og den eneste lyd er stille bølger der langsomt kaster sine dovne bevægelser indover det hvide sand...