Jeg bor i andelsbolig i rødovre, ca.4-5 km. fra rådhuspladsen.
Oprindelig en 3 værelses, men har slået to af værelserne sammen og fået en stor stue i stedet for. 70 kvm. Stor lukket terresse, på ca. 10 kvm oven i. Har lige fået nye vinduer og radiator+rør. 50 meter til en døgnNetto. 20 meter til busstop, med kørsel hvert 5-10 min. ind mod byen...
Jeg bor til leje i en 2V'er i Taastrup, et stort soveværelse og en god stue, altan og forholdsvis nyistandsat køkken og bad.
Den ligger ca. 5 min. gang fra Taastrup station og jeg har tre Netto'er, to Fakta'er, Aldi, Brugsen, Irma, Kvickly Extra, Føtex og SuperBest indenfor 15 min. på cykel, det samme gælder for City 2 og Ikea.
Jeg betaler 8 kr. for vask, incl. sæbe og 2 kr. for 20 min. med tørretumbleren.. huslejen er ca 3500 kr. incl. varme og antenne.
Så.. jeg har bestemt ikke travlt med at komme ind til centrum og kan sagtens leve med små 30 min. i s-tog ind til Kbh H. Skal jeg i byen, kører der Intercity og regionaltog til Høje Tåstrup station indtil ca. kl. 3.00, eller står den på natbus, som stopper 5 min. hjemmefra. :)
Jeg er gået igang med min horroraften og er startet med "The Others". Resten af aftenen kommer byder på "The Blob", "A Tale of Two Sisters" og "Suspiria", hvis jeg når dem alle.
Har netop set The Toxic Avenger efter at have fedtet lidt rundt med dvd'ens defekte menu. Skal man mon hoppe direkte på 2eren, eller skal man over i den lidt mere seriøse form for horror?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 MuManden 19 år siden
Oprindelig en 3 værelses, men har slået to af værelserne sammen og fået en stor stue i stedet for.
70 kvm.
Stor lukket terresse, på ca. 10 kvm oven i.
Har lige fået nye vinduer og radiator+rør.
50 meter til en døgnNetto.
20 meter til busstop, med kørsel hvert 5-10 min. ind mod byen...
2500,- inklusiv, vand, varme og Kabel TV.
Så jeg klager heller ikke ;-)
#42 filt 19 år siden
145 kvm. andelslejlighed til 4500kr. om måneden. :)
Så kan man da ikke klage. :D
#43 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#44 filmz-sanjo 19 år siden
Det er vist momma and pappa der betaler hos dig :)
#45 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#46 filmz-Kadann 19 år siden
Den ligger ca. 5 min. gang fra Taastrup station og jeg har tre Netto'er, to Fakta'er, Aldi, Brugsen, Irma, Kvickly Extra, Føtex og SuperBest indenfor 15 min. på cykel, det samme gælder for City 2 og Ikea.
Jeg betaler 8 kr. for vask, incl. sæbe og 2 kr. for 20 min. med tørretumbleren.. huslejen er ca 3500 kr. incl. varme og antenne.
Så.. jeg har bestemt ikke travlt med at komme ind til centrum og kan sagtens leve med små 30 min. i s-tog ind til Kbh H. Skal jeg i byen, kører der Intercity og regionaltog til Høje Tåstrup station indtil ca. kl. 3.00, eller står den på natbus, som stopper 5 min. hjemmefra. :)
#47 dvjik 19 år siden
Så håber jeg ikke du får samme sensor som mig. Han var godtnok hård.
Jeg blev uddannet datafagtekniker i august.
#48 Bates 19 år siden
#49 filmz-Kadann 19 år siden
#50 dyg 19 år siden