Jeg havde: 2 x The Arcade - fremragende til at tæske løs på 1 x Zipstik - den gule (mener bare jeg havde røde knapper?) - også godt at tæske løs på. 1 x Wico - lidt for blødt til at reagere hurtigt efter min mening 1 x Konix - det røde. Favoritjoystik, så længe man ikke skal tæve løs på det. Det bedste til at sidde med i hånden.
Kan ikke huske om jeg også havde et Suncom Slik Stik, men mener at have spillet på det...måske hos en ven?
Havde også et gråt joystik, som var mit favorit, men der er ingen af dem der ligner det. Det var også forholdsvist blødt at styre, men bedre end Wico'en og så havde den også tommelfingerknap på toppen.
Sidder og har nok en af mine mest positive dage i de sidste 6 måneder, er nok på vej ind i en ny fase i mit liv. Har fundet ud af en masse personlige ting de sidste par uger om hvad jeg gør og hvad jeg vil, og hvordan jeg vil håndtere disse ting. Ikke at jeg har været mejet i jorden, men jeg har bare ikke ydet mit bedste eller fået det bedste mulige ud af mig selv.
#229 Jeg har haft competition pro, the arcade, Wico og Quickshot og så det ganske forfærdelige håndgranats joystick som Kadann nævner (det var sådan en lille grå en ikke ?).
Jeg synes bedst om Wico det var det nemmeste at betjene og så sad "skyd" knappen, som den blev kaldt hos os, dejligt bekvemt.
Quickshot havde en tendens til altid at gå i stykker og det kunne godt være frustrerende synes jeg. Det var faktisk grunden til at jeg i sin tid fik "håndgranaten", som var endnu dårligere. Den smuttede altid ud af hånden på en lige når man skulle trykke på "skyd" knappen, så der gik ikke længe inden dette var ødelagt i frustration.
#240 Jeg er helt enig. Jeg har heller ikke nogle af de gamle maskiner tilbage. Jeg har dog solgt min c64 til min mor, som hun faktisk stadig spiller på, med båndstation. Og min Amiga 600 er solgt til min bror. Kan tydeligt huske frustrationerne med båndstationen, hvor man tit skulle indstille på den.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#241 McPeter 19 år siden
2 x The Arcade - fremragende til at tæske løs på
1 x Zipstik - den gule (mener bare jeg havde røde knapper?) - også godt at tæske løs på.
1 x Wico - lidt for blødt til at reagere hurtigt efter min mening
1 x Konix - det røde. Favoritjoystik, så længe man ikke skal tæve løs på det. Det bedste til at sidde med i hånden.
Kan ikke huske om jeg også havde et Suncom Slik Stik, men mener at have spillet på det...måske hos en ven?
Havde også et gråt joystik, som var mit favorit, men der er ingen af dem der ligner det. Det var også forholdsvist blødt at styre, men bedre end Wico'en og så havde den også tommelfingerknap på toppen.
Ah... den nostalgi! :-D
#242 dyg 19 år siden
#243 filmz-lbw 19 år siden
#244 davenport 19 år siden
Fandt hun ud af det med de gæs dengang?
#245 elwood 19 år siden
bortset fra jeg ingen har mere desværre 8-)
men ja nostalagi er sku en go ting.
Btw smut over i Konsol tråden så går vi nostalagi amok derover
http://www.filmz.dk/forum/item/22552/#first
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#246 filmz-Kadann 19 år siden
Det går nok, jeg har én C64 og tre Amigaer, så der skulle være plads til at låne lidt ud. :-p
#247 cyberzed 19 år siden
#248 davenport 19 år siden
(Bare det var mig, jeg er rimelig utilfreds med det hele for tiden - tips modtages gerne :)
#249 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg synes bedst om Wico det var det nemmeste at betjene og så sad "skyd" knappen, som den blev kaldt hos os, dejligt bekvemt.
Quickshot havde en tendens til altid at gå i stykker og det kunne godt være frustrerende synes jeg. Det var faktisk grunden til at jeg i sin tid fik "håndgranaten", som var endnu dårligere. Den smuttede altid ud af hånden på en lige når man skulle trykke på "skyd" knappen, så der gik ikke længe inden dette var ødelagt i frustration.
#240 Jeg er helt enig. Jeg har heller ikke nogle af de gamle maskiner tilbage. Jeg har dog solgt min c64 til min mor, som hun faktisk stadig spiller på, med båndstation. Og min Amiga 600 er solgt til min bror.
Kan tydeligt huske frustrationerne med båndstationen, hvor man tit skulle indstille på den.
'Cause I'm evil"
#250 cyberzed 19 år siden