Jeg bor i Rødovre i en lejlighed på 58 m2, med gratis vaskefaciliteter...3500 kr. Det synes jeg er ganske udemærket, men dog ikke lige så "udemærket" som i andres ;)
Så blev jeg færdig med skolen for denne gang, og skal først tilbage igen til marts. Fik iøvrigt fire 9 taller og et 8-tal i ikke-eksamensfagene :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Så enig, så enig... manden er jo intet mindre end genial... "Other people learn things when I drink... Last night, my limo driver learned that if I say I gotta yack, it don't mean I got a hairy buffalo livin' in my back yard!"
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Apropos alt det med bolig - hvis der er nogen der kender til en forholdsvis billig leje/andelsbolig i Lyngby eller København, så er jeg YDERST interesseret! Minimum 2 værelses og gerne 50-60m2 eller mere...
Bare send mig en privat besked... :-)
(og ja, jeg er er en af de naive stakler der regner med at træerne vokser ind i himlen...) ;-)
Er på vej over til mine forældre for at se film og hygge resten af dagen/aftenen. Har udvalgt en god portion film som de så selv kan få lov til at vælge imellem.
Har sendt en beskrivelse af filmene til dem i går så de har kunnet gå og tænke lidt over det. Erfaring viser at udvælgelsesprocessen går lidt hurtigere så. :-)
Listen indeholder: - Buena Vista Social Club - Empire of the Sun - Once Upon a Time in America - Magnolia - Edges of the Lord - A Few Good Men - En Hær af Skygger - Dances With Wolves: DC - Ben-Hur - Lucky Number Slevin - The General - Robots
Indtil videre har min far da givet tilhold til En Hær af Skygger, Ben-Hur og Edges of the Lord. Så nu må vi se hvad det bliver til og hvor mange vi når. Hvis vi keder os så tror jeg bare jeg forsøger at få dem til at se lidt mere af Carnivále. De har vidst stadig kun set de to første afsnit fordi de har haft så travlt med omrokering og maling af huset.
Sidder og er lidt negativ, centerhøjtaler udgangen i min forstærker er vist stået af.. jeg havde ellers lige investeret i en helt ny forstærker + kabler, fordi jeg troede det var den gamle center, der var noget galt med... Nu må jeg enten få min fatter, til at kigge på den, og se om han ikke kan lave den, ellers må jeg jo ud og kigge på forstærkere :)
Ellers skal jeg mødes med en kammerat om et par timer, hvorefter turen går til Middelfart hallerne, hvor der i aften er Xstatic :) det skal nok blive max fedt :-P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#51 dolphinfriendly 19 år siden
#52 dyg 19 år siden
#53 filmz-Asta 19 år siden
Så blev jeg færdig med skolen for denne gang, og skal først tilbage igen til marts. Fik iøvrigt fire 9 taller og et 8-tal i ikke-eksamensfagene :)
#54 filmz-maxhh 19 år siden
Så enig, så enig... manden er jo intet mindre end genial...
"Other people learn things when I drink... Last night, my limo driver learned that if I say I gotta yack, it don't mean I got a hairy buffalo livin' in my back yard!"
Mvh
MaxHH
#55 El vez 19 år siden
http://imdb.com/title/tt0443453/releaseinfo
:)
#56 McPeter 19 år siden
Bare send mig en privat besked... :-)
(og ja, jeg er er en af de naive stakler der regner med at træerne vokser ind i himlen...) ;-)
#57 filmz-Kadann 19 år siden
#58 McPeter 19 år siden
Har sendt en beskrivelse af filmene til dem i går så de har kunnet gå og tænke lidt over det. Erfaring viser at udvælgelsesprocessen går lidt hurtigere så. :-)
Listen indeholder:
- Buena Vista Social Club
- Empire of the Sun
- Once Upon a Time in America
- Magnolia
- Edges of the Lord
- A Few Good Men
- En Hær af Skygger
- Dances With Wolves: DC
- Ben-Hur
- Lucky Number Slevin
- The General
- Robots
Indtil videre har min far da givet tilhold til En Hær af Skygger, Ben-Hur og Edges of the Lord. Så nu må vi se hvad det bliver til og hvor mange vi når. Hvis vi keder os så tror jeg bare jeg forsøger at få dem til at se lidt mere af Carnivále. De har vidst stadig kun set de to første afsnit fordi de har haft så travlt med omrokering og maling af huset.
Catch you on the flipside... ;-)
#59 filmz-herskegut 19 år siden
Nu må jeg enten få min fatter, til at kigge på den, og se om han ikke kan lave den, ellers må jeg jo ud og kigge på forstærkere :)
Ellers skal jeg mødes med en kammerat om et par timer, hvorefter turen går til Middelfart hallerne, hvor der i aften er Xstatic :) det skal nok blive max fedt :-P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#60 filmz-Bruce 19 år siden