Er ved at lede efter gode priser på Shogun. Er lige blevet færdig med bogen og nu skal serien ses. Er der ikke noget om at Kvickly har haft den til 150 eller ligende?
Så blev det sku mandag morgen igen. Godt man er taget på arbejde, så man slipper for at ligge hjemme under en varm dyne, med udsigt til amerikansk morgenmad og kaffe. Så hellere sidde her på det mørke kontor, smile falskt til andre og lade som om man laver noget. Aint life grand?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tak tak :) Det blev bedre, siden jeg skrev sidst: Det viste sig nemlig, at alle de andre var så uheldige at være syge i dag, så jeg vandt retten til at have alle telefoner på kontoret i dag. Jeg elsker at blive afbrudt i mit "arbejde" (læs: filmz-læsning) af ringende telefoner, og folk med akutte problemer.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
FORPULEDE TELEFONSALGSSELSKABER!!! ... jeg sad en eftermiddag i en halvkoger og svarede på nogen markedsanalyse spørgsmål....nu ringer de så fra deres underafdeling og vil sælge undersøgelser...jeg smider rørret på efter har sagt vi ikke er interessede, de ringer igen og spørger hvorfor jeg smed rørret på, på igen, så ringer hun igen og siger hvorfor, jeg siger igen vi ikke er interesserede og de skal holde op med at ringe, hvortil hun siger "well we will call you every 5 minutes you idiot", vi tog så efterfølgende bare rørret og lod det ligge på bordet 2-4 gange og så stoppede de.
#61 Scherlund 19 år siden
#62 filmz-lbw 19 år siden
- Medion 32" Widescreen LCD TV kr. 4.999,-
Især ordlyden "Ægte HDTV med 720p/i, 1080p/i, standard TV kompatibel 480/i, 576i"
Har jeg mon misforstået noget, eller kan man få 1080p til under 5000,-? Det har man måske hele tiden?
#63 filmz-Kadann 19 år siden
Det kan du heller ikke, det er bare Aldi der fatter minus. :)
#64 filmz-lbw 19 år siden
Sakset fra medion.de:
- Videoeingangssignale: FBAS/RGB/ S-Video/YCrCb/YPrPb/SD-TV (480p/i, 576p/i)/ HDTV (720p, 1080i)
- Physikalische Auflösung 1366 x 768
#65 filmz-Narniabæver 19 år siden
#66 cyberzed 19 år siden
#67 davenport 19 år siden
Så hellere sidde her på det mørke kontor, smile falskt til andre og lade som om man laver noget.
Aint life grand?
#68 filmz-herskegut 19 år siden
you are indeed a true master of irony!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#69 davenport 19 år siden
Det blev bedre, siden jeg skrev sidst:
Det viste sig nemlig, at alle de andre var så uheldige at være syge i dag, så jeg vandt retten til at have alle telefoner på kontoret i dag.
Jeg elsker at blive afbrudt i mit "arbejde" (læs: filmz-læsning) af ringende telefoner, og folk med akutte problemer.
#70 cyberzed 19 år siden