Hvis man endnu ikke har set "Spirited Away" ("Sen to Chihiro no Kamikakushi"), bor i nærheden af København og har tid den 13. December, så burde man tage til den gratis fremvisning på den Japanske Ambassade. Mere info her
Selv sidder jeg er hoster og hakker. Tror at jeg er ved at lægge mig med et eller andet. Passer par elendigt ind i skemaet. Har en statistik opgave som skal afleveres d. 18 og kan slet ikke overskue hvordan den skal komme til at fylde de krævede 15-20 sider.
Jeg sidder med benene oppe på bordet og ser film, mens jeg harmer lidt over at jeg, for tredie aften i træk, spilder min tid på at vente på Post Danmark, som åbenbart ikke gider at bringe post ud for tiden.
Deres trackingsystem viser at en af mine pakker ligger i mit område og har gjort det siden mandag morgen, men ingen har bragt den ud endnu.
Jeg tror at deres kundeservice får en vred kunde igennem i morgen, for at få en forklaring på det fænomen.
#172 Samme problem havde vi i Odense sidste vinter. Post Danmark sagde ikke selv noget, før en af aviserne lavede (mener det var fynsk stifttidende) en lille test. Det viste sig så at de kun bragte post ud 1-2 gange om ugen i nogle områder. Juletravlhed og sygdom var undskyldningen. Forsinkelserne fortsatte dog langt ind i april. Ingen undskyldning eller andet fra Post Danmark, som mest af alt prøvede at få folk til at glemme der havde været problemer.
Selv sidder jeg og bander over mig selv. Ville lige bruge tiden fornuftigt og smide en lidt regninger ind over netbank. I min iver får jeg ikke sat datoen rigtigt på den ene. Så i stedet for at blive betalt den 2. januar blev den betalt nu. 600kr. Mindre at købe julegaver for. Da det så var en TDC regning skal der nok også komme en masse bøvl ud af det. Er blevet så "rask" at jeg har valgt at tage ud på SDU og lave statistik opgave. Fatter dog stadig intet af den. Det hjælper heller ikke på selvtilliden, når vores ene forelæser sender et kode eksempel om hvordan man regner med dummy variable og man så intet forstår af det.
Lige kommet fra møde med bossen om organisationsændring og skal til møde med min egen chef kl. 13 om hvad det betyder for mig/os i vores kontor. Et er vi bliver flyttet fysisk, meeeen hvad sker der ellers bliver spændende/uhyggeligt !
Har lige været i Føtex og købe 10 guldbarrer (dem af chokolade), skal have et eller andet til at trøste i denne dumme eksamenstid. Min normale "det går nok, det plejer det og hvis ikke er det ok, slap af"-attitude er efterhåndet forsvundet, er ved at være sikker på jeg dumper alt. Og så er det endda jul, kan slet ikke glæde mig over det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder på skolen og skriver projekt om bæredygtige produkter, som skal afleveres d. 20/12... Der er desværre meget arbejde forude endnu. Skal dog i det mindste på Postpubben i Lyngby senere og planlægge julefrokost med arbejdet over en øl... Det skal nok blive hyggeligt.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Har lige været i Føtex og snolde og har købt en hel kasse Faxe Kondi på ølflasker(!) for 50kr+pant! For det første er det super fedt at drikke Faxe K. af ølflasker og for det andet er det super billigt! 5kr/L!
#171 Scherlund 19 år siden
Selv sidder jeg er hoster og hakker. Tror at jeg er ved at lægge mig med et eller andet. Passer par elendigt ind i skemaet. Har en statistik opgave som skal afleveres d. 18 og kan slet ikke overskue hvordan den skal komme til at fylde de krævede 15-20 sider.
#172 filmz-Kadann 19 år siden
Deres trackingsystem viser at en af mine pakker ligger i mit område og har gjort det siden mandag morgen, men ingen har bragt den ud endnu.
Jeg tror at deres kundeservice får en vred kunde igennem i morgen, for at få en forklaring på det fænomen.
#173 elwood 19 år siden
nu skal jeg lige slappe lidt af og så skal jeg i seng.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#174 Scherlund 19 år siden
Selv sidder jeg og bander over mig selv. Ville lige bruge tiden fornuftigt og smide en lidt regninger ind over netbank. I min iver får jeg ikke sat datoen rigtigt på den ene. Så i stedet for at blive betalt den 2. januar blev den betalt nu. 600kr. Mindre at købe julegaver for. Da det så var en TDC regning skal der nok også komme en masse bøvl ud af det.
Er blevet så "rask" at jeg har valgt at tage ud på SDU og lave statistik opgave. Fatter dog stadig intet af den. Det hjælper heller ikke på selvtilliden, når vores ene forelæser sender et kode eksempel om hvordan man regner med dummy variable og man så intet forstår af det.
Håber at der er Bacon i kantinen i dag!
#175 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#176 cyberzed 19 år siden
#177 lagoni 19 år siden
#178 filmz-lbw 19 år siden
#177 Pøj pøj med læseriet! :)
#179 filmz-incubus 19 år siden
Skal dog i det mindste på Postpubben i Lyngby senere og planlægge julefrokost med arbejdet over en øl... Det skal nok blive hyggeligt.
#180 McPeter 19 år siden