Lige kommet tilbage fra Århus efter en fantastisk koncert. Nu slapper jeg lidt af med vask og oprydning. Om lidt skal jeg vist slappe rigtigt af med kaffe, lidt god chokolade og dagens Politiken.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Der er sket ændringer på flere fronter, de fleste fortsætte med at lave det samme, men med ny eller nye chefer. Jeg har endnu ikke tygget papirerne igennem om ændringerne, så jeg kan ikke sige så meget endnu.
Er lige blevet færdig med et opsummerende kapitel i min rapport og er nu klar til at smutte hjem bortset fra at bussen kører nu så skal lige vente 20 minutter.
Så mangler der bare konklusion, diskussion og diverse imorgen og så skulle 1. udkast gerne ligge klar så jeg kan holde lidt weekend... trænger dæleme til det.
Fejrer naturligvis weekenden med at skulle ind og se den nye Bond imorgen aften. :-D
Er syg idag. Faktisk var jeg også syg igår, men jeg tog alligevel på arbejde da jeg gerne lige ville følge en opgave til døren. Idag besluttede jeg mig så for at blive hjemme.
Heldigvis har jeg fornyligt fået købt mig en bunke film, så der er da lidt underholdning at hente der. Ellers kan jeg altid gå i krig med Gears of War eller Rainbow Six: Vegas til Xbox360. Jeg gjorde jo det utænkelige at ofre penge på en Xbox360.
Jeg har lige foretaget et opkald til en borger, der har kæmpet for at få sin pension. Den gik endelig igennem, og han var bare så glad. Det er det bedste ved det her job. Det er så sjældent man kan få lov til at gøre folk glade, så jeg lever for de her øjeblikke. Mange tror at sagsbehandlere vil holde på deres sager, så der ikke kommer nedskæringer. Jeg har det lige modsat. Jeg gør hvad jeg kan, for at hjælpe disse mennesker. Det reddede min fredag :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Var lige på frokosthentningstur, der betød et kig ind forbi Game i Bruun's Galleri, hvor Wii'en stod fremme. Desværre kun med NFS kørende, men fik da lige leget med den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er på en eller anden måde kommet op på 6,3 side i min opgave nu, forstår det ikke. Men skal nok ha slettet/redigeret en del. Skulle gerne komme op på 7 før julefrokost i aften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#181 cyberzed 19 år siden
#182 filmz-Kadann 19 år siden
Det lugter også lidt af, at de ikke har mandskab til at bringe skidtet ud, men så kunne man jo godt ønske sig lidt info, ikke bare at blive ignoreret.
Men, der er sendt en klage til Post Danmark, igen, så må vi se hvad de har af undskyldninger denne gang.
#183 DarkLight 19 år siden
Om lidt skal jeg vist slappe rigtigt af med kaffe, lidt god chokolade og dagens Politiken.
#184 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Der er sket ændringer på flere fronter, de fleste fortsætte med at lave det samme, men med ny eller nye chefer. Jeg har endnu ikke tygget papirerne igennem om ændringerne, så jeg kan ikke sige så meget endnu.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#185 McPeter 19 år siden
Så mangler der bare konklusion, diskussion og diverse imorgen og så skulle 1. udkast gerne ligge klar så jeg kan holde lidt weekend... trænger dæleme til det.
Fejrer naturligvis weekenden med at skulle ind og se den nye Bond imorgen aften. :-D
#186 filmz-Kadann 19 år siden
#187 Corgan 19 år siden
Er syg idag. Faktisk var jeg også syg igår, men jeg tog alligevel på arbejde da jeg gerne lige ville følge en opgave til døren. Idag besluttede jeg mig så for at blive hjemme.
Heldigvis har jeg fornyligt fået købt mig en bunke film, så der er da lidt underholdning at hente der.
Ellers kan jeg altid gå i krig med Gears of War eller Rainbow Six: Vegas til Xbox360. Jeg gjorde jo det utænkelige at ofre penge på en Xbox360.
#188 davenport 19 år siden
Det er det bedste ved det her job. Det er så sjældent man kan få lov til at gøre folk glade, så jeg lever for de her øjeblikke.
Mange tror at sagsbehandlere vil holde på deres sager, så der ikke kommer nedskæringer. Jeg har det lige modsat. Jeg gør hvad jeg kan, for at hjælpe disse mennesker.
Det reddede min fredag :)
#189 dyg 19 år siden
#190 lagoni 19 år siden