Min yderst gavmilde bror gav mig en flaske Crystal '99 (!!) med hjem, for at udvise sin taknemmelighed over min støtte da ham og konen var gået fra hinanden (læs: han fik endeligt losset lortekællingen ud af sit hus efter otte lange år). For dem der ikke kender Crystal, er her tale om en 1200,- champagne der er i en klasse for sig.
Den er røget på køl og skal senere nydes når min kæreste kommer hjem...måske med "2001 - A Space Odyssey" summende i baggrunden, eftersom jeg lige har fået den grå luksus limited edition boks.
Jeg er lige kommet hjem fra en julefrokost sammen med mine kammerater :) Desværre er jeg vist brændt varm på en af mine gode venner's lillesøster... det er skidt på flere måder, men det er en anden hisorie... Som nok hellere må fortælles i ædru tilstand.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Fuck. Nu sagde min kollega lige op. Så er vi 2 tilbage, der skal håndtere ca. 550 sager... De forstår ikke folk rejser, og går ned med stress? Take a look around..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Martindan 19 år siden
#12 dolphinfriendly 19 år siden
Den er røget på køl og skal senere nydes når min kæreste kommer hjem...måske med "2001 - A Space Odyssey" summende i baggrunden, eftersom jeg lige har fået den grå luksus limited edition boks.
Ahh life is good. :)
#13 filmz-sanjo 19 år siden
- http://5x5m.com/files/speedbandits/
#14 davenport 19 år siden
Det er måske den bedste betaling for konsulentarbejde jeg har hørt om :D
Martindan:
Hvis jeg må læse noget af det, så smid lige en PM :)
#15 filmz-Kadann 19 år siden
#16 filmz-herskegut 19 år siden
Desværre er jeg vist brændt varm på en af mine gode venner's lillesøster... det er skidt på flere måder, men det er en anden hisorie... Som nok hellere må fortælles i ædru tilstand.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 McPeter 19 år siden
#18 lagoni 19 år siden
#19 davenport 19 år siden
#20 davenport 19 år siden
Så er vi 2 tilbage, der skal håndtere ca. 550 sager...
De forstår ikke folk rejser, og går ned med stress? Take a look around..