Gravatar

#41 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 39 Tjooo men den blev ikke helt færdig ;)

# 40 Det har sine fordele :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#42 dyg 19 år siden

Er ved at være godt træt af min hovedopgave, nu er der også kun 2½ uge tilbage. Bliver rart at få det afleveret.

Derudover afventer jeg svar på min første jobansøgning, går nu nok lige en dag eller to endnu (Fredag sagde de, at de ville vende tilbage, når de havde gennemgået den).

Sidst men ikke mindst har jeg fået at vide, at der ligger et nyt objektiv til mig nede ved Bingo-foto, så det skal hentes om en times tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 cyberzed 19 år siden

#42 Du kan da ikke nævne objektiv uden at komme med slibrige detaljer!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#44 dyg 19 år siden

Johov jeg kan!

Jeg havde bestilt et Tamron 70/300 makro-halløj til mit Konica Minolta 5D, men efter 2½ uge kunne lageret ikke sige om der ville gå endnu en uge eller måske en måned... eller måske mere. Så jeg fik dem overtalt til at sælge mig et Sigma 70-300 F4-5.6 DG Macro. Jeg aner ikke ret meget om det, jeg ville bare gerne have et objektiv mere, da mit standard objektiv blev for kedeligt.

Men jeg slap af med 1599,-, hvilket jo ikke er helt slemt.
Gravatar

#45 McPeter 19 år siden

Har haft en mandag...

Kunne ikke falde i søvn i går fordi jeg havde sovet for længe og generelt bare havde tømmermænd. Da kl. blev 4 blev jeg træt af ikke at kunne sove og stod op istedet. Spille lidt Max Payne og besluttede mig for at ta tidligt i skole så jeg kunne få dagens arbejde overstået og komme hjem og sove.

Tændte for min bærbare 7.40... i følge historikken var det blot 10 minutter efter at alarmerne fløj rundt på den. Den tøs af en computer brokkede sig over at nu var processoren 93-94 grader varm og nu ville den faktisk rigtigt gerne slukke...

Får kigget på bagsiden og den ene blæser er stået af - den der sørger for processoren. :-(

Så jeg har brugt hele min formiddag og middag på at sidde ude på min fars arbejde og skille min bærbare ad. De teknikere han arbejder sammen med havde mange gode råd, men der var aldrig nogen der rent faktisk havde prøvet det før... så der sidder jeg med blodsprængte øjne, nærvøse hænder og skiller mit dyrebareste eje fra hinanden. Til dem der ikke lige ved det er jeg igang med at skrive afgangsprojekt og har deadline for første udkast d.7.december, hvilket i forvejen er om super kort tid. Så det er i virkeligheden ikke så belejligt...

Meget vil jeg give min Asus. Den har kørt upåklageligt MANGE timer hver eneste dag siden jeg købte den april 2003. Men de har altså ikke konstrueret den til at man lige skal ind og kæle for blæseren og få den igang igen.

51 skruer... så mange måtte jeg løsne for at komme til blæseren! Det inkluderer at pille skærm, øvre og nedre kabinet af inkl. tastatur, samt skille motherboard fra nedre kabinet.

Det lykkedes mig kun at finde 6 skruer tilbage i maskinen som jeg ikke havde skruet ud... imponerende.

Fik renset blæseren og hjulpet den lidt igang. Fik noteret typenummer så jeg kan bestille en ny. Og så gik det møjsommelige arbejde igang med at forsøge at restaurere min computer.

Det lykkedes da også nogenlunde efter nogle forsøg... Men sidder dog stadig tilbage med 2 skruer som tilsyneladende skulle have siddet et eller andet sted derinde... ;-)
Men hvad - 49 ud af 51 er da også meget godt. ;-)

Fik tændt dyret og den fungerer umiddelbart igen! HURRA en sejr! Stoler dog ikke helt på hvor stabil den er, så nu får jeg bestilt en ny blæser og taget tripple-backup af mit afgangsprojekt. :-)

Kom hjem her i eftermiddag, men så overmandede trætheden mig endelig, så nu har jeg lige sovet 3½ time. Så NU kan jeg endelig komme igang med dagens arbejde... :-( Møgdag hvor har den bare været uendelig lang...

Jeg haaaader mandage...................
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#46 wiseguy 19 år siden

Så sover ungerne og jeg ku' lige snyde mig til et hurtigt Kig på Filmz, inden den igen står på praktisk arbejde som madpakker, der skal smøres og tøj der skal stryges - juhuuu!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#47 dyg 19 år siden

Været til møde angående mit afgangsprojekt, hvor jeg fik at vide, at grunden til jeg endnu ikke er blevet kaldt til samtale er, at de først ville tage mig til samtale efter hovedopgaveforsvar, så det "ikke vil forstyrre projekt-skrivning og eksamensforberedelser". Øv! Forstyr mig bare, og giv mig et job!
Gravatar

#48 McPeter 19 år siden

#47 - kan SAGTENS følge dig. Det er trods alt en stressfaktor at have i baghovedet at man ikke er sikker på noget som helst. Jeg ville også bare gerne snart have mig et job. Er heldigvis blevet ringet op af et rekruteringsfirma vedrørende et job hos Novo Nordisk, så skal til samtale på mandag! Håber utroligt meget på jeg får det...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#49 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg er selv lige blevet ringet op for et par timer siden, jeg skal sørme også til jobsamtale, men allerede på fredag :)
Det er ikke ligefrem mit drømmejob, men det kan da holde skuden vandret i nogen tid.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#50 lagoni 19 år siden

Er lige gået de ca 6 km hjem fra universitetet med en reol fra Ikea. 8 kg er normalt ikke så slemt, men har ret ondt i armene nu...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: