Fik det desværre ikke, da man skal have kørekort :(
Men jeg er ved at skrive en bog om hvordan man får arbejde, og har tilbudt forvaltningen at indgå i et samarbejde omkring den. Så det venter jeg på svar om. Min chef har læst mailen, men ikke besvaret den...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og er lidt småchokeret. Ron Howard planlægger tilsyneladende at genindspille East of Eden: http://us.imdb.com/title/tt0419717/ Er intet i Hollywood helligt mere???
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
23 - Nej, det forventer jeg ikke, men meningen skal være at den skal sælges til de andre Jobcentre i DK, så der er en økonomisk mulighed i det for dem. Ellers sender jeg den bare til et forlag, og prøver lykken den vej.
#25 :) De er vel alle sammen lidt små hysteriske med økonomien indtil der lige er kommet lidt ro på den anden side af nytår. Hvordan ser det ud for dig efter nytår? flere nye folk på kontoret eller i kører "bare" videre.
Jamen, vi flytter til december. D. 11 såvidt jeg ved. Vi skal sidde på det gamle bibliotek indtil ca. april, hvor de har fået ombygget Jobcenteret. Der har lige været jobopslag på ret mange stillinger, så jeg regner med at få nye kolleger til ca. nytår. Men min leder har ikke fortalt os noget, og det er lidt det gennemgående problem, at vi ikke får ting at vide. Når der skal ansættes, skal der jo være nogen fra mit team representeret, og siden vi kun er 2 tilbage, så er der ikke så meget at rafle om. Men vi mangler information. Det er frustrerende ikke at vide noget.
#28 Det med Info lyder som min arbejdsplads, eller rettelse kommene arbejdsplads Region Midtjylland, damm det bliver hektisk og kaos fra Jan. af, de har ikke styr på noget som helst, og vi får nada at vide, Kurser i forb. med Service Desk får vi af vide nu er i uge 51, hvor jeg så ikke kan komme på fordi jeg har valgt at tage på et Cisco Kursus, sammen med nogle kollegaer.
Fordi i sin tid da vi spurgte om hvad vi kom til at arbejde med i Regionen sagde de ikke noget, så vi valgte at tage noget vi havde interesse for.
Det her med Regionen er en stor Farce, og jeg tvivler på jeg bliver der længe, men nu giver jeg det en chance, go så ser vi. Jeg har da nogle kollegaer fra mit nuværende arbejde, jeg forhåbentlig kommer til at arbejde med igen.
Men Damm jeg føler med brugerne, når de skal høre på en Hotline mand, som forklare dem hvorfor de ikke kan dit og dat på deres pc, fordi Regionen ikke sender noget info ud, eller også får vi bare ikke besked om det.
Men ja nu er IT jo heller ikke en vigtig ting i Regionen..... Den lader vi stå et øjeblik.
Ahh man nu kom post omdelingen lige forbi, med en kuvert, vores "Bonus" når vi lukker, bliver en månedes løn, i forhold til de 15000 før skat vi sku ha haft oprindelig, så det er sku meget rart 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 Det er overhovedet ikke vigtigt :D bare se hvordan Skat har klaret sig med halve systemer i et par år :)
Jeg tror det er lidt generelt med IT-folk i det kommunale i tiden...min kusine har også sagt jeg bare skal sige til hvis jeg mangler arbejde for de mangler også IT-folk i den ny kommune.
#21 cyberzed 19 år siden
#22 davenport 19 år siden
Men jeg er ved at skrive en bog om hvordan man får arbejde, og har tilbudt forvaltningen at indgå i et samarbejde omkring den.
Så det venter jeg på svar om. Min chef har læst mailen, men ikke besvaret den...
#23 cyberzed 19 år siden
#24 tiny 19 år siden
Er intet i Hollywood helligt mere???
#25 davenport 19 år siden
Nej, det forventer jeg ikke, men meningen skal være at den skal sælges til de andre Jobcentre i DK, så der er en økonomisk mulighed i det for dem.
Ellers sender jeg den bare til et forlag, og prøver lykken den vej.
#26 mini_jette 19 år siden
#27 cyberzed 19 år siden
#28 davenport 19 år siden
Vi skal sidde på det gamle bibliotek indtil ca. april, hvor de har fået ombygget Jobcenteret.
Der har lige været jobopslag på ret mange stillinger, så jeg regner med at få nye kolleger til ca. nytår. Men min leder har ikke fortalt os noget, og det er lidt det gennemgående problem, at vi ikke får ting at vide.
Når der skal ansættes, skal der jo være nogen fra mit team representeret, og siden vi kun er 2 tilbage, så er der ikke så meget at rafle om.
Men vi mangler information. Det er frustrerende ikke at vide noget.
#29 elwood 19 år siden
Fordi i sin tid da vi spurgte om hvad vi kom til at arbejde med i Regionen sagde de ikke noget, så vi valgte at tage noget vi havde interesse for.
Det her med Regionen er en stor Farce, og jeg tvivler på jeg bliver der længe, men nu giver jeg det en chance, go så ser vi. Jeg har da nogle kollegaer fra mit nuværende arbejde, jeg forhåbentlig kommer til at arbejde med igen.
Men Damm jeg føler med brugerne, når de skal høre på en Hotline mand, som forklare dem hvorfor de ikke kan dit og dat på deres pc, fordi Regionen ikke sender noget info ud, eller også får vi bare ikke besked om det.
Men ja nu er IT jo heller ikke en vigtig ting i Regionen..... Den lader vi stå et øjeblik.
Ahh man nu kom post omdelingen lige forbi, med en kuvert, vores "Bonus" når vi lukker, bliver en månedes løn, i forhold til de 15000 før skat vi sku ha haft oprindelig, så det er sku meget rart 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 cyberzed 19 år siden
Jeg tror det er lidt generelt med IT-folk i det kommunale i tiden...min kusine har også sagt jeg bare skal sige til hvis jeg mangler arbejde for de mangler også IT-folk i den ny kommune.