Gravatar

#191 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

#187 God Bedring !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#192 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg må lige ind og lege lidt med den også :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#193 dolphinfriendly 19 år siden

Jeg har et par hængepartier mht eksamener og fik en af den i går, en litteraturanalyse af Jan Sonnergaards "William" fra "Radiator". Det var meget overraskende at få så ny en tekst, havde lidt regnet med en tør J.P. Jacobsen tekst.

Det skal nok blive interessant, særligt da jeg ikke ved specielt meget om Sonnergaard, rart at få en smule udfordring. :)

Gravatar

#194 dyg 19 år siden

Har lige fået hentet Windows Vista dvd'en fra skolen, sammen med en Business N licens. Har ingen planer om at bruge det foreløbigt, men det var jo gratis! :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#195 filmz-incubus 19 år siden

Skal over vaske tøj og bagefter lappe min cykel. Hvis jeg tager mig sammen til det, må jeg hellere kigge lidt mere på mit projekt. Surt at bruge en fredag på det, men jeg skal arbejde i morgen tidlig, så jeg kan alligevel ikke tage ud og buldre.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#196 DarkLight 19 år siden

Undrer mig over hvor Cyberzed er med alle hans indlæg omkring julekager? Det plejer at at bruge hele December på? :P

Jeg står nemlig og mangler en god en til når mine forældre kommer her i aften.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#197 Corgan 19 år siden

#191:

Thanks man. Det går da bedre idag end igår. Men jeg er stadig ikke på toppen.
Gravatar

#198 mini_jette 19 år siden

Render og forbereder til at der kommer et par og 20 mand forbi til julefrokost.... Puha, har lige slæbt 12 kasser øl op på 1. glæder mig nu bare til gæsterne er her, og jeg kan læne mig tilbage med en øl i den ene hånd og en snaps i den anden (mmmmh) og nyde festen...:P
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#199 McPeter 19 år siden

Er lige blevet færdig med 1.udkast af mit afgangsprojekt! SÅÅÅÅDAN!!! :-D

Blod, sved og tårer har ledt op til dette tidspunkt... Så skal de næste par uger bare gå med at rette, finjustere, etc.

Body count siger følgende:

Sider: 111
Ord: 34.822
Tegn (u.space): 191.920 - (195.736 inkl. fodnoter)
Tegn (m.space): 225.652 - (230.051 inkl. fodnoter)
Afsnit: 1.245
Linjer: 3.896

Det er freakin' meget! :-D

Har desuden fået mail tidligere på dagen om at min nye PC står klar til afsendelse, så skulle gerne have den tidligt i næste uge - GANSKE god timing! ;-)

Og fik jo også opkald om at jeg skal til en rigtig samtale hos Novo på mandag...

Livet er godt - nu vil jeg snuppe en velfortjent øl og derefter smutte ind for at se Bond i Imperial... håber sgu ikke jeg falder i søvn! :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#200 Corgan 19 år siden

Har lige set dokumentaren "Jesus Camp". Skræmmende hvordan de hjernevasker disse børn, og hvordan de bevidst prøver at gøre dem til den kristne version af islamiske ekstremister, der ønsker at ofre deres liv i krigen for deres tro.

http://www.flabber.nl/archief/018572.php

Skriv ny kommentar: