Danm jeg er en zombie i dag. Bliver det ikke snart forår eller sommer? Tænk: morgenmad i haven, fuglene pipper og solen skinner fra en hyggelig blå morgenhimmel. Man har en frisk avis, og kaffens duft blander sig med blomsternes. Der er ingen hvepse..
Realitet: Våde sko under et overfyldt skrivebord, stilhed bortset fra de andre tastaturer, der klapper med morgentrætte fingere. Ingen mad i maven, kaffen virker sur, og man ser frem til en arbejdsdag, der først slutter når det igen er blevet mørkt. Derefter bevæger man sig ud i regnen, for at komme træt hjem til et halvtomt køleskab og rester til aftensmad.
Tror ikke jeg skal se se7en i aften..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dejlig morgen, starter med at elektrikerne slukker for strømmen i 45 minutter, nu er jeg så bagefter med nogen ting jeg skulle nå, men pyt.. når jeg læser hvordan Davenport's morgen er, så har jeg det på en eller anden måde bedre ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Davenport gør som mig...jeg ser fremad til min ferie jeg skal på i uge 10. Tur til nordsverige og besøge to danskere jeg kender deroppe, på tur med deres slædehunde...komme tilbage hen af eftermiddagen, sætte sig rundt om bordet til hygge med noget foder for at få energi tilbage i kroppen, stille en flok øl på bordet og slutte af med lidt tørret elg eller rensdyr kød til øllet.
jeg melder mig på Davenports zombie-hold i dag! knægten stod op kl. 4:17 i dag! Snothvalp!!! nu er det snart slut med hans soven til middag!!! Dagens lyspunk må jo så være at jeg mødte på arbejde kl 5:30, så jeg har tidligt fri!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Vågnede kl. 6.45 ved vækkeurets irriterende lyd. Følte, til trods for at jeg væltede i seng kl. 22.30, mig helt uden energi og valgte derfor at skippe mikroøkonomi. 2 timer senere var jeg stadig lige så smadret, men besluttede mig for at møde op til lidt gruppe arbejde. Ud på cyklen og i modvind ud på uni. Er ved at gå sukkerkold efter ca. 100m. Den gode start på en dag. Burde måske snart finde den ø i sydhavet hvor Davenport og jeg kan nyde solen og de indfødte der kommer med kølige drikke til os.
Lige nu sidder jeg og forsøger at se aktiv ud, mens de andre laver noget fornuftigt. Glæder mig ufatteligt meget til at denne opgave er færdig og juleferien begynder.
Der er blevet ansat en ældre mand hos os. Han hedder Skat til fornavn.. Skat! Og man skal kalde ham det.. "Hej, Skat" Det vender jeg mig aldrig til. Og han er i team med en der hedder Mus, så det er Skattemus.... Det er sku da mærkeligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#251 davenport 19 år siden
Tænk: morgenmad i haven, fuglene pipper og solen skinner fra en hyggelig blå morgenhimmel. Man har en frisk avis, og kaffens duft blander sig med blomsternes. Der er ingen hvepse..
Realitet: Våde sko under et overfyldt skrivebord, stilhed bortset fra de andre tastaturer, der klapper med morgentrætte fingere. Ingen mad i maven, kaffen virker sur, og man ser frem til en arbejdsdag, der først slutter når det igen er blevet mørkt. Derefter bevæger man sig ud i regnen, for at komme træt hjem til et halvtomt køleskab og rester til aftensmad.
Tror ikke jeg skal se se7en i aften..
#252 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#253 davenport 19 år siden
#254 cyberzed 19 år siden
#255 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#256 cyberzed 19 år siden
#257 wiseguy 19 år siden
Dagens lyspunk må jo så være at jeg mødte på arbejde kl 5:30, så jeg har tidligt fri!!!
#258 Scherlund 19 år siden
Lige nu sidder jeg og forsøger at se aktiv ud, mens de andre laver noget fornuftigt. Glæder mig ufatteligt meget til at denne opgave er færdig og juleferien begynder.
#259 davenport 19 år siden
Det vender jeg mig aldrig til.
Og han er i team med en der hedder Mus, så det er Skattemus.... Det er sku da mærkeligt!
#260 lagoni 19 år siden
http://www.dst.dk/Statistik/Navne/Document.aspx?pa...