Gravatar

#261 chandler75 19 år siden

Haha, creepy...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#262 davenport 19 år siden

Der er ingen der hedder Chandler til fornavn, men 17 der hedder det til efternavn..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#263 elwood 19 år siden

#256 haha! det bliver creppy, når man sidder på restaurant, med konen og kollegaen lige ringer.

"hej Skat" hmm hvo'en klare man sig ud af den hehe.

måske man bare skal stave sig hurtigt til det. "hey S k a t"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#264 filmz-jonasgr 19 år siden

Er det virkeligt seriøst. En der hedder Skat. Jeg vidste ikke at det var noget man kunne hedde.

Jeg har rodet med min computer stort set hele dagen. Den skulle have sin halvårlige windows geninstallering og dette tager sin tid. Så skal alle indstillinger lige laves om igen og favorites skal tilføjes.
Havde ellers bestemt at jeg ikke ville geninstallere, men da intet andet hjalp ja så måtte det jo gøres. Til gengæld er der blevet ryddet godt op i computeren, så nu når det er gjort er det egentlig fint nok.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#265 dyg 19 år siden

HA! Har brugt de sidste par timer på at printe ca. 1000 sider ud og sætte dem i mapper. Nu mangler jeg bare at brænde fem cd'er, og så er mit afgangsprojekt klar til at blive afleveret i morgen kl. 11. WOOOO!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#266 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 253 Hvis du klikker her ...

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/14/165259...

og her ...

http://at.dk/sw31324.asp

det taler ligesom for sig selv :)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#267 bobber 19 år siden

Jeg sidder på universitetet (ja, det er et underligt tidspunkt) og skriver det sidste af den litteraturopgave der skal afleveres i morgen. Har siddet her hele dage, og hold da kæft, hvor er der bare mange andre ting jeg hellere ville tage mig til lige nu.
Don't Panic
Gravatar

#268 lagoni 19 år siden

Så godt opgaven på den elektroniske opslagstavle, hvilket emne skriver du om? Og er det Claus I har der? Vi fik heldigvis vores afleveret i mandags, håber han er flink så...

Lige nu er jeg ved at forsøge at få styr på mine grammatik-papirer, der er godt nok mange.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#269 bobber 19 år siden

Jeg skriver opgave 2, prosateksten...dette var nok en fejl, jeg har i hvert fald svært ved at få en tekst på knap 2½ side til at blive til en analyse på 8-10. Jeg er absolut ikke så god til at analysere litteratur i forvejen, så det er en hård satan. Tror ikke at den bliver helt lang nok, og samtidig er det noget værre lort jeg har skrevet. Så længe jeg består er jeg tilfreds lige nu.
Don't Panic
Gravatar

#270 lagoni 19 år siden

"...using analytical tools of literary criticism" - held og lykke...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: