Sidder og forsøger at nyde dagens første kop kaffe. Kæresten var så sød at parallel-importere noget godt stempelkaffe til nordvestjylland, som jeg nyder dagligt. Nu er problemet bare at kaffen på arbejde er kommet til at smage forfærdeligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nayze - Det var vidst bare noget bøsse-fis med gutterne en aften. Du ved, fjantede drenge med løse håndled, der hjælper hinanden >.<
Det var ellers en spændende morgen i dag. Min ven og jeg kørte ud på vores gamle arbejdsplads til morgen, fordi han skulle købe et par tavler. (www.nsf.dk) Det er omk. 5 år siden vi arbejdede der som produktionsmedarbejdere, og vi er begge kommet meget længere i livet. Det var underligt at se mange af de samme mennesker igen, og jeg er total nostalgisk nu. Ikke fordi det var et godt arbejde, for det var det ikke, men 2 af mine bedste venner lærte jeg at kende der, så det var egentlig meget følelsesladet. (Fik knus af chefen!) Men det motiverede mig til at se mig selv udefra, og påskønne det liv jeg har nu. Det er jo slet ikke så ringe, og jeg har det fantastisk. Underligt som nogle ting, kan sætte andre ting i perspektiv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#54 Mener jeg læste en undersøgelse engang der beviste at de fleste folk har minimum en i deres omgangskreds der er dårligere stillet end dem selv...hvorfor? for at kunne se på den person og sige man selv har det godt.
Ja, men det kommer nok også an på, om man er en person der tænker på den måde. Jeg har aldrig tænkt over det før i dag, og følelsen var ikke at jeg havde det bedre end de havde det, mere en form for medlidenhed. Jeg fik endda nummeret til en af dem, da hun ville søge andet arbejde. (Det er jo lidt mit gesjæft)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Forbereder mig til en parvis evaluering idag af nogle nyligt afleverede opgaver..! Godt man først skal til en gang over middag så var der lige en chance for at få sovet længe og lige finpudse hvad man vil sige (selv om jeg stadig ikke har den fjerneste ide)...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Efter to uger med redigering og filmning, kan jeg endeligt slappe af...dog skal jeg skrive en artikel om tysk ekspressionisme på engelsk lidt senere i dag, men nu skal der fandme laves ingenting! :)
Havde endelig fundet lektier frem, men min mor ringede og spurgte om hun måtte komme forbi med nogle adventsgaver i morgen. Det havde jeg ikke fået i 3-4 år, så det skal nok blvie hyggeligt :) Hun tager vist også lidt julepynt med, så kan julehyggen brede sig i denne stressede opgavetid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#51 dyg 19 år siden
#52 lagoni 19 år siden
#53 DarkLight 19 år siden
Nu er problemet bare at kaffen på arbejde er kommet til at smage forfærdeligt.
#54 davenport 19 år siden
Det var ellers en spændende morgen i dag.
Min ven og jeg kørte ud på vores gamle arbejdsplads til morgen, fordi han skulle købe et par tavler. (www.nsf.dk)
Det er omk. 5 år siden vi arbejdede der som produktionsmedarbejdere, og vi er begge kommet meget længere i livet.
Det var underligt at se mange af de samme mennesker igen, og jeg er total nostalgisk nu. Ikke fordi det var et godt arbejde, for det var det ikke, men 2 af mine bedste venner lærte jeg at kende der, så det var egentlig meget følelsesladet. (Fik knus af chefen!)
Men det motiverede mig til at se mig selv udefra, og påskønne det liv jeg har nu. Det er jo slet ikke så ringe, og jeg har det fantastisk.
Underligt som nogle ting, kan sætte andre ting i perspektiv.
#55 cyberzed 19 år siden
#56 davenport 19 år siden
Jeg har aldrig tænkt over det før i dag, og følelsen var ikke at jeg havde det bedre end de havde det, mere en form for medlidenhed.
Jeg fik endda nummeret til en af dem, da hun ville søge andet arbejde. (Det er jo lidt mit gesjæft)
#57 mini_jette 19 år siden
Godt man først skal til en gang over middag så var der lige en chance for at få sovet længe og lige finpudse hvad man vil sige (selv om jeg stadig ikke har den fjerneste ide)...
#58 dolphinfriendly 19 år siden
#59 lagoni 19 år siden
#60 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Ellers sidder jeg og tænker på ideer til at overraske min kone i julen :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***