Gravatar

#181 NightHawk 19 år siden

# 180 -

Det var så lidt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#182 dolphinfriendly 19 år siden

Sidder og bøvler med en opgave om stream of consciouness teknikken hos Joyce og Woolf i et litteraturhistorisk perspektiv. Egentligt er jeg ret interesseret i stoffet, bare ikke specielt opsat på at skrive en opgave da jeg er småsyg og er derfor ret uoplagt.

Gravatar

#183 wiseguy 19 år siden

Er på arbejde igen, igen og er ærlig talt ved at være en smule udbrændt, så jeg flakker ”herind” fra tid til anden og får mig en ”breather”

Har lige et par spørgsmål vedr. Tv-serien ”Surface”. Er der nogen herinde der har set den? og i så fald er den anbefalelsesværdig?
Er det ikke rigtig forstået, at den blev lukket og slukket efter sæson 1? Sæson 1 fås billigt på nettet, men det store spørgsmål udover om den er seværdig er jo selvfølgelig, om den blev lukket nogenlunde anstændigt ned i sidste afsnit???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#184 lagoni 19 år siden

#177 - det lød som et godt tilbud de havde i går, fik desværre ikke taget mig sammen til at gå derned (har desuden heller ikke råd, selv med rabat). Men ved at jeg med min viljestyrke sjældent vil få det brugt... Jeg holder mig til lidt løb af og til og cykling til skole. Sjovt nok ser man mange flere løbere her i januar end end i december :) Har også lige fået et gratis prøvenummer på I Form, godt marketingstrick at spille på folks post-jul slankekure.

Lige nu er jeg ved at skrive historieopgave til på tirsdag, skulle gerne kunne arbejde seriøst lidt og blive færdig på et par timer. Bliver godt at få den afleveret og eksamen overstået, så er der kun en eksamen og en opgave tilbage i denne omgang.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#185 filmz-sanjo 19 år siden

Sidder og leger med mit nye gadget - en Macbook :)
Love it!

Findes der en "dvd profiler" software eller lign, til mac?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#186 elwood 19 år siden

Rydder op, mens The Incredibles Scoret er på anlægget.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#187 dyg 19 år siden

Var godt i gang med at læse til eksamen, da en nød kom med et statement om, at man ikke havde teknologien til at lave film helt tilbage i 70erne. Så røg jeg ud i et rant, og siden har jeg ikke fået læst en skid :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#188 mr gaijin 19 år siden

#187 Han har da ret. Der blev ikke udviklet et kamera, der kunne fange billeder i et reel før 1880erne.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#189 lagoni 19 år siden

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan se videoer her http://www.cbs.com/latenight/latelate/craigs_favor... ? Jeg har ellers downloadet og installeret RealPlayer, men kan ikke se videoerne (både FF og IE).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#190 Captain Vallo 19 år siden

Har lige ført min DVD Profiler ajour, efter samlingen pludselig var blevet barberet ned med omkring 60 film. Det' noget værre skidt at flytte fra hinanden.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: